FANDOM

"Niczego się nie nauczyliście? Jeśli będziecie działać osobno, zniszczy was!"
Ekimu, Kuźnia Twórcy Masek

Łupacz Czaszek
Łupacz Czaszek
Armia Czaszek
Broń Haczykowate Topory, Kolce Zagłady
Moce Pochłanianie energii
Status Żywy
Miejsce pobytu Miasto Twórców Masek

Łupacz Czaszek jest sługusem Kulty strzegącym niegdyś wejścia Wielkiej Kuźni i byłym członkiem Najeźdźców Czaszek.

Biografia

Łupacz Czaszek najechał niegdyś Okoto razem z resztą Najeźdźców Czaszek pod przywództwem Kulty, po bitwie z Twórcami Masek i Obrońcami został jednak przepędzony w góry Regionu Kamienia, podobnie jak pozostali barbarzyńcy. Niedługo potem, Makuta zawarł sojusz z Najeźdźcami, a ci zgodzili się mu służyć.

Tysiące lat później, w wyniku kataklizmu, jaki nastąpił bo bitwie między Makutą a jego bratem Ekimu, Najeźdźcy Czaszek zostali uwięzieni w podziemnych jaskiniach, Kulcie udało się jednakże znaleźć wyjście na powierzchnię. Jakiś czas potem, kiedy na Okoto przybyli Toa, Kulta rozkazał Łupaczowi Czaszek strzec wejścia do Wielkiej Kuźni w Mieście Twórców Masek, podczas gdy on sam miał zamiar zniszczyć Maskę Kreacji brata Makuty.

Episode 17 Title Card

Łupacz Czaszek z maską Władcy Ziemi

Gdy pod bramy Kuźni przybyli Toa i przebudzony przez nich Ekimu, Łupacz Czaszek odrzucił Tahu i Kopakę, którzy zaszarżowali na niego, to samo zrobił z Onuą, który ruszył do ataku zaraz po swoich pokonanych kompanach. Łupacz Czaszek zdarł wtedy maskę Władcy Ziemi i przywdział ją na twarz, wysysając z niej moc. Ekimu przypomniał Toa, że muszą pracować razem i wtedy cała drużyna wspólnie zaszarżowała na strażnika. Nie mogąc zatrzymać ich siły, pokonany Łupacz Czaszek został pozbawiony maski i odrzucony w głąb Kuźni.

Niedługo potem, Obrońcy odnaleźli ciała Kulty oraz Łupacza Czaszek i umieścili je w krypcie, oznajmiając, że nie będą oni stanowić zagrożenia bez swoich masek. Jakiś czas później, pod nieobecność Ekimu i Toa w Mieście Twórców Masek, przysłany przez Makutę Pająk Śmierci uwolnił Kultę z krypty, Władca Czaszek postanowił jednak uciec w pojedynkę, pozostawiając Łupacza Czaszek samego w celi.

Cechy i umiejętności

Łupacz Czaszek z maską

Łupacz Czaszek po przywdzianiu maski Onuy

Łupacz Czaszek cechuje się ogromną siłą. Mroczna moc Kulty silnie pulsuje w jego kościach i czyni go największym mocarzem wśród dowódców Armii Czaszek. Potrafi wydobywać moce żywiołów z masek.

Uzbrojenie

Łupacz dzierży dwa Haczykowate Topory, których używa do odbierania masek innym istotom. Jest także wyposażony w Kolce Zagłady na barkach, mogące przebić się przez nawet najtwardszy pancerz.

Informacje o zestawie

Łupacz Czaszek został wydany jako jeden ze średnich zestawów w drugiej połowie 2015 roku. Zawierał 72 części, w tym częściowo pozbawioną mocy Złotą Maskę Ziemi. Dzięki mechanizmowi umieszczonemu na plecach, Łupacz Czaszek może uderzać rękoma z lewej i prawej strony lub jednocześnie z obu stron. Po naciśnięciu tyłu głowy, można wystrzelić jego maskę.

Pojawienia

Książki Online Komiksy Multimedia

Powieści

Animacje

Zwiastuny

Promocyjne

Seriale TV

Gry Wideo

Reklamy

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki