FANDOM

"W porównaniu z nim Krekka wygląda jak geniusz na najwyższym poziomie."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Airwatcher
Airwatcher
Mroczny Łowca
Narzędzia Płomienista sieć, włócznia kwasu
Moce Nieznane
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Airwatcher" (pol. "Powietrzny Obserwator") - członek organizacji Mrocznych Łowców, który odpowiedzialny był za strzeżenie jednej z ich baz.

Biografia

Airwatchera zabrano do siedziby Mrocznych Łowców, kiedy dwaj członkowie organizacji przybyli do jego ojczyzny. Po tym Airwatcher zaatakował jednego z nich, zabijając przy tym jednego. Drugi zabrał istotę z powrotem na Odinę, gdzie The Shadowed One przekonał Airwatchera do dołączenia w szeregi Mrocznych Łowców.

Kiedy Toa Nuva przybyli na wyspę i pokonali Miniona, DH zaatakował ich. Powalił Lewę na ziemię i strzelił w przybyszów swoim kwasem. Jednak Kopaka zamroził skrzydło Airwatchera, a Onua za pomocą maski Pakari oszołomił go.

Będąc zmuszonym przez Rahkshi, Mroczni Łowcy (w tym Airwatcher) zostali przeniesieni na wyspę Xia, która to została wyznaczona jako ich baza operacyjna.

Po Bitwie o Bara Magna, Airwatcher oraz pozostali przeżyli zostali zabrani na zrekonstruowane Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Nieszczęśliwie, Airwatcher jest głupszy nawet od Krekki - zdarzało mu się atakować kamienie, drzewa i innych DH w patrolowanej przez siebie strefie. Niewielu Łowców ryzykuje spotkanie z Airwatcherem, lecz został on wyszkolony przez TSO i Sentrakha do ochrony. Z tego powodu w jego pobliżu często ukrywane są cenne przedmioty (np. zdobyte łupy). Airwatcher może latać na krótkie dystanse, dzięki swoim skrzydłom.

Broń i narzędzia

Airwatcher posiada wyrzutnię sieci płomienistej energii, która umieszczona jest na jego klatce piersiowej. Korzysta też z włóczni miotającej strumienie kwasu.

Ciekawostki

  • Airwatcher został stworzony przez Adriena Perineta na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i został wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.

Pojawienia