FANDOM

"Trzech stanie się mną, Akamai i wyruszy ścieżką wojownika."
Toa Kaita Akamai do Gali w wizji, Triumf Toa

Akamai
Akamai
Toa Kaita
Istoty tworzące fuzję Tahu, Onua, Pohatu
Moc Ogień, Ziemia, Kamień
Maska Wielka Aki
Status Nie istnieje
Miejsce pobytu Brak
Akamai Nuva
Toa Nuva Kaita
Moc Ogień, Ziemia, Kamień
Maska Aki Nuva
Status Nie istnieje
Miejsce pobytu Brak

Akamai był Toa Kaita, który powstał po połączeniu Toa Mata Tahu, Onuy i Pohatu. Po ich przemianie w Toa Nuva, mogli stworzyć Akamai Nuva.

Historia

Gdy Toa Mata Gali straciła przytomność podczas walki z Rahi, doznała wizji Akamai i Wairuhy. Później, Kopaka zobaczył podobną wizję, po uderzeniu w głowę przez blok lodu.

Toa Mata przegrywali w walce z Manasami i postanowili stworzyć Toa Kaita. Dwie fuzje odkryły, że znajdujące się w Mangaii niewielkie wieże produkowały ciepło niezbędne Manasom do funkcjonowania. Toa zniszczyli wieże i wkroczyli do siedziby Teridaxa, gdzie mroczna wola Makuty ich rozdzieliła.

Toa Nuva Kaita

Gdy Toa Mata zmienili się w Toa Nuva, otrzymali większą moc. Nie stworzyli Akamai Nuva, ale było to możliwe.

Po przemianie Tahu z powrotem w Toa Mata przez Kanohi Ignikę, Akamai Nuva nie może już powstać.

Cechy i umiejętności

Akamai posiadał moce Ognia, Ziemi i Kamienia, należące do tworzących go Toa. Mógł je łączyć wedle woli.

Moce Akamai Nuvy byłyby odpowiednio zwiększone.

Maska i broń

Akamai nosił Kanohi Aki, Wielką Maskę Odwagi, dającą mu moce Kanohi - Osłony, Siły i Szybkości. Jego bronią były Miecz Ognia i maczuga.

Akamai Nuva nosiłby Kanohi Aki Nuva, łączącą moce odpowiednich Kanohi Nuva. Używałby broni podobnej do Kuli Kodan i Mieczu Magmy.

Akamai Nuva nie mógłby korzystać ze Zbroi Adaptacyjnej.

Informacje o zestawie

Akamai

Akamai w formie zestawu

Akamai może zostać zbudowany z zestawów Tahu, Onuy i Pohatu z 2001 roku. Instrukcja znajdowała się, podzielona, w instrukcjach tych trzech Toa. Zębatki umieszczone z tyłu umożliwiały mu machanie rękami i nogami.

Akamai Nuva może zostać zbudowany z zestawów Tahu Nuva, Onua Nuva i Pohatu Nuva, wydanych w 2002. Jego instrukcja również była rozdzielona. Zębatki na ramionach umożliwiały mu machanie rękami.

Pojawienia

Książki Komiksy Multimedia

Powieści

Przewodniki

BIONICLE

Promocyjne

Gry Internetowe

Gry Wideo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki