FANDOM

"Nie, ten dziwny widok nie był to jakiś nieszkodliwe podwodne zjawisko. To były jadowite węgorze - tysiące z nich - gęste do ataku na Mahri Nui."
— Narrator, Miasto Zagubionych
Atak na Mahri Nui
Seige of Mahri Nui.png
Bitwa / Konflikt
Konflikt Barraki atakują Mahri Nui
Uczestnicy
  • Jadowite węgorze, Ehlek

Lokalizacja Mahri Nui
Wynik Siły Barraki wycofane; Małe uszkodzenia Mahri Nui i Pól Powietrza

Atak na Mahri Nui był atakiem zainicjowanym przez Barraki na Matoran z Mahri Nui po tym jak Kanohi Ignika tonęła w wodach Otchłanii.

Cele

Barraki

  • Dokonać inwazji na Mahri Nui w celu uzyskania Igniki.

Matoran

  • Obronić Mahri Nui.

Streszczenie

Barraki Ehlek, razem z jadowitymi węgorzami, zaatakował Mahri Nui jako pretekst do poszukiwania Kanohi Ignika, Maski Życia. Bitwa zaczęła się, kiedy Po-Matoranin zwany Dekar zaatakowął samotnego Jadowego Węgorza. Dekar zranił go kilka razy, ale Jadowy Węgorz wyszedł bez szwanku, ponieważ klątwa Igniki nie pozwalała mu nikogo zranić. Dekar uciekł do miasta. Tuż przed bitwą, Carapar porwał Ga-Matorankę Kyrehx by zabrać ją do Takadoxa.

W mieście, Matoranie używali Miotacze Powietrza do odparcia Jadowitych Węgorzy. Dekar odkrył, że nie mógł zabić każdego z Jadowitych Węgorzy i zrozumiał że to z powodu faktu, że miał przy sobie Ignikę, i wyruszył do odległej jaskini, przygotowując się do zniszczenia maski.

Póżniej Carapar przyprowadził zahipnotyzowaną Kyrehx i zmusił Ehleka do zaprzestania ataków, podczas wysyłania swych krabów Keras do okupacji Pól Powietrza. Kiedy 300-stóp długi Jadowity Węgorz atakował, siły Ehlek były zmuszone do rozproszenia, a armia Carapara została zdziesiątkowana. Węgorz zbliżał się do Mahri Nui, widząc jasne światło, które świeci w mieście. Jednakże, Le-Matoranin Defilak, razem z Ga-Matoranką Idris i Onu-Matoraninem Garą, rozbili wszystkie Kamienie Świetlne miasta i węgorz, nie widząc miasta, opuścił je.

Po bitwie

Kiedy Toa Mahri przybyli do miasta, Matoranie zaatakowali ich. Toa zostali poddani testowi: uwolnić Pola Powietrza z armii krabów Keras Carapara. Toa zaakceptowali to, ale jak szli (z wyjątkiem Matoro) Kerasy wycofały się, a Barraki doprowadziły Toa w pułapkę.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki