FANDOM

"Axalara T9? Dobra, wiem, że nie bylem tu wcześniej. Musiałbym cię zapamiętać."
Toa Nuva Lewa, Koniec Gry
Axalara T9
Comic Axalara T9.PNG
Pojazd
Użytkownik(cy) Toa Nuva Lewa
Funkcja Latanie, walka, ucieczka przed Burzą Energii
Status Funkcjonalny
Wymowa Ak-sa-la-ra

Axalara T9 jest pojazdem stworzonym przez Artakhę.

Historia

Vehicles Animation.png

Axalara T9 w locie

Axalara T9 była przechowywana w Codreksie razem z Rockoh T3 i Jetrax T6 zanim Toa Mata zostali stworzeni.

Póżniej, kiedy Toa Nuva weszli do Codrexu, Onua przypadkowo spowodował pojawienie się trzech pojazdów. Lewa odkrył Axalarę T9, a krótko po tym, Antroz objawił się i uprowadził Jetraxa T6. Pohatu natychmiast dogonił go na Rockohie T3, a Lewa podążył za nim na Axalarze T9. Kiedy Rockoh T3 został zestrzelony, Lewa przygotował się na atak na Jetraxa T6, jedynie by się znaleźć przyszpilonym w miejscu przez moce magnetyczne Bitila. Niektóre części zbroi Axalary zostały zniszczone przez jego laserowy wzrok.

Pohatu i Lewa byli gotowi zmiażdżyć wehikuł Rockohem T3 i Axalarą T9 z obu stron, ale Antroz teleportował się z kabiny pilota Jetraxa. Kopaka zdążył stworzyć lodowe bariery, by powstrzymać pojazdy przed rozbiciem i
Concept art of the Axalara T9.jpg

Concept Art Axalary T9

udało mu się przejąć Jetraxa T6.

Później, kiedy Burza Energii powstała, wszystkie trzy pojazdy zostały użyte przez Toa Nuva i Takanuvę, by uciec z Karda Nui. Udało im się i polecieli do Metru Nui, gdzie rozpoczęła się wielka bitwa przeciwko siłom Bractwa Makuta. Trzy pojazdy zdążyły przyłączyć się do obrony miasta przeciwko Bractwu. Artakha później teleportował Axalarę T9 do Karda Nui, razem z innymi pojazdami.

Funkcje

Image-Axlara T9.png

Axalara T9 z modułem lądowniczym

Axalara T9 jest najsilniejszym z podniebnych pojazdów w Karda Nui. Jest wyposażona w podwójne Midak Skyblastery i Trój-Cyklonowe Żądła, znajdujące się lasery i kondensatory pola siłowego. Pojazd jest podwójnie wzmocniony, dwudziesto-cztero calowy pancerz (61 cm, 0.44 bio) zrobiony z Protostali i uzbrojony w Protostalową broń. Silnik T9 uzyskuje ciąg aż do siedmiu milionów funtów (31 milionów niutonów). "Silny kokpit" na Axalarze T9 może przesyłać informacje do umysłu pilota.

Informacje o zestawie

Axalara T9 została wydany jako jeden z wielkich pudełkowatych zestawów na drugą połowę 2008 z 693 częściami. Trzydzieści sześć części jest użytych do zbudowania Lewy, pozostałe 657 części to pojazd. Pojawił się zapakowany z nową formą Lewy w Adaptacyjnej Zbroi. Trój-ramiona są w stanie się złożyć przez wirujące koła po obu stronach, podczas gdy inne pary kół bezpośrednio przed nimi otwierają lub zamykają cztery panele boczne, ujawniając zestaw dwóch Midaków. Większe koła z przodu na pojeździe mogą aktywować moduł lądowniczy Axalary. Uchwyt, umieszczonej w dolnej części pojazdu, pomaga w zabawie. Mierzy pięćdziesiąt dwa cm długości i trzydzieści cm wysokości.

Ciekawostka

  • Axalara T9 wygrała Francuski "Grand Prix du Jouet" ("Toy Grand Prize") i została nagrodzona w 2008.

Pojawienia

BfP Axalara T9.PNG

Axalara T9 w BIONICLE: Mistika

Zobacz Też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki