FANDOM

Podróż Takanuvy
Noimage.jpg
Seria Książki dla młodych czytelników
Autor Greg Farshtey
ISBN 978-0545082143

Podróż Takanuvy to książka, która została wydana we Wrześniu 2008 roku.

Streszczenie

W wyniku użycia Kanohi Olmak, Takanuva niespodziewanie wylądował w alternatywnym wymiarze, gdzie odkrył krajobraz otoczony czarnymi drzewami i obumarłą trawą. Wtedy, niespodziewanie w powietrzu pojawiła się świecąca Kanohi Hau. Poinformowała Takanuvę o kłopotach dziejących się w wiosce. Zanim maska wyjaśniła o co dokładnie chodzi Takanuva pobiegł to sprawdzić. Kiedy Takanuva dotarł do "wioski", tam niespodziewanie znalazł ogromne miasto pełne srebrnych wież. Wewnątrz miasta, Takanuva spotkał ród Fioletowych i Czarnych Istot. Te istoty były w czasie walki z ogromną kreaturą podobną do Mola Archiwicznego. Takanuva pomyślał, że istoty nie mają szans więc zaatakował bestię, która uciekła. Wcześniej próbowała wytłumaczyć Takanuvie sytuację, ale on nie słuchał. Takanuva, miał nadzieję, że mu podziękują, lecz istoty odeszły i zamnęły bramy miasta przed Takanuvą.

Takanuva wrócił do maski, by powiedzieć, że istoty odeszły zamiast mu podziękować. Wtedy Maska wytłumaczyła mu, że to "kreatura" była ostatnim mieszkańcem miasta, a fioletowe i czarne ludziki najeźdźcami. Powiedziała mu też, że nie zawsze należy oceniać po wyglądzie. Toa Światła odszedł, by naprawić błąd. Takanuva znalazł tajemnicze stworzenie i zaplanował z nim odbicie miasta. Takanuva wyszedł na górę i z pomocą Lancy Mocy wystrzelił fajerwerki i wywabił wszystkich najeźdźców z miasta. Wtedy stworzenie wślizgnęło się do miasta i zamknęło bramy. Kiedy najeźdzcy stracili miasto Takanuva powrócił do Maski.

Hau pogratulowała mu rozwiązania sporu. Potem uaktywniła Bramę Międzywymiarową i Takanuva przez nią wszedł, mając nadzieję, że dotrze na Karda Nui. Ale nie miał pojęcia, że znowu trafi do innego świata.

Morał

Morałem tej historii jest to, że nie należy zawsze oceniać po wyglądzie.

Jest przeznaczona dla młodych fanów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki