FANDOM

Legendy Metru Nui - Jest to druga opowieść z serii Biological Chronicle, w której mieszkańcy fantastycznego świata walczą o jego ocalenie.

Bionicle 2 - Legendy Metru Nui

Druga opowieść jest prequelem do Maski Światłai całej reszty dotychczas poznanej historii. Film opowiada o sześciu Matoraninach mieszkających na Metru Nui - Mieście wyspie. Toa Lhikan dał im Kamienie Toa. Po przekazaniu ostatniego kamienia Vakamie, Lhikan zostaje porwany przez dwóch Mrocznych Łowców - Nidhiki i Krekkę. Matoranie spotykają się w Wielkiej Świątyni, gdzie za pomocą Kamieni zmieniają się w Toa. Vakama ma wizję, w której Miasto Legend jest zniszczone, a jedyne co może je uratować to sześć Wielkich Dysków Kanoka. Gdy Toa pojawiają się w Koloseum z Wielkimi Dyskami, Teridax ukryty pod postacią Turagi Dume daje im test, którego nie przechodzą pomyślnie. Trzech Toa zostaje aresztowanych, a reszta ucieka i szuka Toa Lhikana. Okazuje się że Lhikan stał się Turagą i jest w tym samym więzieniu co reszta. Gdy wszyscy Toa znów są razem, znajdują kapsułę w której śpi prawdziwy Turaga Dume. Dowiadują się, że ten którego spotkali w Koloseum to oszust odziany w Maskę Turagi. W tym samym czasie Makuta zmusza Matoran do wejścia do Kapsuł w których zostaną oni uśpieni. Toa znów zjawiają się w Koloseum. W trakcie walki z Makutą ginie Turaga Lihkan. Po pokonaniu Makuty, Toa więżą go w krysztale ze Stałego Protodermis stworzonego z połączonej Mocy Żywiołów i zabierają śpiących Matoran na Mata-Nui, gdzie sami stają się Turaga.

W drugiej opowieści o Bionicle pojawiają się:

Zobacz też

Ciekawostki

  • W dubbingu polskim popełniono błąd i zmieniono płeć Nidhiki.
  • W napisach końcowych widnieje "Tao" Lhikan zamiast Toa Lhikan.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki