FANDOM

Bitwa o Vahi (Battle for the Vahi) to walka między Vakamą, Makutą i The Shadowed One.

Bitwa o Vahi
http://img151.imageshack.us/img151/2294/300pxkanohivahiflashud9.jpg
Konflikt Odzyskać Vahi
Lokalizacja Metru Nui
Wynik Zwycięstwo Vakamy; początek Wojny Mrocznych Łowców, a Bractwem Makuty.

Dane

Drużyny

  • Strona światła
  • Strona ciemności
  • Mroczni Łowcy

Liderzy

Siły

Pokonani

  • (strona światła) : nikt
  • (strona ciemności) : nikt
  • (Mroczni Łowcy) : nikt

Przebieg bitwy

Ta bitwa wydarzyła się tydzień po Wielkim Katakliźmie. Po bitwie z Visorakami, Vakama zanurkował w Srebrnym Morzu, by odzyskać kanohi Vahi, lecz został oszołomiony przez tajemniczą kreaturę. Obudził się w innej rzeczywistości, niż pamiętał (nie wiedział, że to była iluzja Teridax'a). Gdy się dowiedział o Voporaku, iluzja się rozmyła i był przed Makutą. Założyli umowę : gdy odzyskają maskę z rąk Mrocznych Łowców, stoczą walkę o nią. Gdy spotkali dowódcę Mrocznych Łowców i jego sługę, rozpoczęli z nimi walkę. Podczas walki dowódca Łowców zniszczył skrzydła Makuty, przez co Makuta wpadł w wielką wściekłość. Złapał The Shadowed'a i cisnął nim w Voporaka. Dowódca wpadł w tarczę wieków Voporaka, przez co postarzał się o 3,000 lat. Ta walka zapoczątkowała wojnę Bractwa z Łowcami. Vakama korzystając z zamieszania, ukradł Vahi.

Później

Makuta dopadł Vakamę, ale Toa Ognia zagroźił mu, że jeżeli zniszczy Maskę Czasu, to zniszczy cały strumień czasowy. Makuta w końcu się poddał; dał Vakamie rok wolności i teleportował go na Mata Nui.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki