Fandom

Encyklopedia Bionicle

Bohrok Va

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja14 Udostępnij
"Są małymi szybkimi stworzeniami, które działają jako zwiadowcy i kurierzy."
Turaga Vakama, Strzec się Bohroków
Bohrok Va
Comic Tahnok Va.PNG
{{{type}}}
Siedziba Mata Nui
Przywódca Bahrag
Cele Pomagać Bohrokom
Status Uśpione
Sprzymierzeńcy Bohrok, Bahrag, Bohrok-Kal, Toa Nuva, Turaga i Matoranie z Mata Nui (dawniej)
Wrogowie Wszyscy, którzy sprzeciwiają się rojom Bohrok

Bohrok Va są zwiadowcami i posłańcami dla Bohroków. W przeciwieństwie do Bohrok, one nie są kontrolowane przez Krana; są kompletnie mechaniczne, choć nadal trzymają się z Bahrag. Stworzeni przez Wielkie Istoty, często miały zanosić Krana do upadłych Bohroków, by mogły kontynuować oczyszczanie powierzchni twarzy Mata Nui.

Historia

W przeciwieźtwie do Bohrok, nie są kontrolowane przez Krana - są całkowicie zrobotyzowane
Bohrokva.gif

Bohrok-va jako sety

, a Krana są przez nie jedynie przenoszone. Zanoszą Krana wszystkim Bohrokom, które je straciły, więc rój może kontynuować podbój wyspy. Nie zmieniły zadań po pokonaniu Bahrag, choć Bohroki przepadły i znów zasnęły. Bohrok Va mają niezmienny program i wciąż szpiegowały wioski. Gdy Bohrok-Kal przybyły, one szybko pomogły im zdobyć symbole Nuva.

Gdy Bohroki ponownie się przebudziły, Bohroki Va pomagały Bohrokom w oczyszczeniu wyspy. Po wykonaniu zadania wszystkie Bohroki wróciły do swego gniazda i znów zapadły w sen.

Roje

Jest sześć rojów Bohrok Va, po jednym dla każdej ze standardowych typów Bohrok. Każda rasa Bohrok Va ma cechy fizyczne z odpowiednimi rasami Bohrok, ale nie każdy kontroluje Moce Żywiołów.

Bohrok Va Kaita 1.PNG

Jeden z dwóch Bohrok Va Kaita

Kaita

Bohrok
Bohrok Va Kaita 2.PNG

Drugi Bohrok Va Kaita

Va miały również możliwość scalenia się i formowania Kaita, podobnie jak zrobili to Bohroki i Bohrok-Kal.

Informacje o Zestawie

Bohrok Va zostały wydane w Wiosnę 2002 razem z nieaktywnymi Krana przypisanego Bohroka. Byli także wydani w promocyjnych cukierkach Kabaya w Japonii. Każdy Bohrok Va został tak skonstruowany, że jak naciśnie się w broń w prawej ręce, Krana na ich plecach polecą.

Pojawienia

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki