FANDOM

"Praktyczna nazwa będzie dla was najłatwiejsza do zapamiętania, potwory. Nazwę to...BOXOR!"
— Nuparu, Animacje Online Bohrok

Boxor
Boxor
Pojazd
Użytkownicy Kiedyś Matoranie, obecnie nikt
Funkcje Atak, obrona, transport
Status Nieużywane
Wymowa Bok-sor
Strona BZPower

Boxor to machina obronna Matoran. Została zbudowana przez Nuparu.

Historia

Kiedy Gahloki zaatakowały Onu-Koro, on, Onepu i Taipu pozostali do końca, aby się upewnić, że inni uciekli. W pewnym momencie jaskinia zawaliła się. Taipu i Onepu spotkali się w jaskini, a potem odkryli, ze Nuparu też tam jest. Gdy Nuparu wyjął kryształ światła, odkryli Gahloka pozbawionego Krana. Onepu wyjaśnił, że Bohroki to maszyny, sterowane przez Krana, które są niczym mózg. Chcieli wyjść, ale Nuparu wykorzystał swój talent inżynierii (i ulubioną spawarkę) do budowy Boxora. Pokonali Gahloki i odbili Onu-Koro.

Następnie Boxorów użyto w Le-Koro do pokonania Nuhvoków, ale wtedy okazało się, że nie mogą się poruszać w lesie. Matoranie Kongu i Tamaru wyciągnęli je na otwartą przestrzeń. Ostatecznie, Boxory wykorzystano w Ga-Koro to odparcia Pahraków. Nie mogły się poruszać w wodzie, więc Nuparu zaproponował dodać pływaki. Nuparu miał zamiar zabrać Boxory do Metru Nui, aby pokonać zagrożenia czające się w Mieście Legend. Szczerze mówiąc, bardziej je "przeszmuglował" niż zabrał, podobnie jak części od Exo-Toa.

Pojawienie się

  • Komiks 6: W Gnieździe (Pierwsze pojawienie)
  • Komiks 7: Co czai się niżej
  • Komiks 11: Znaczenie Czasu... (Wspomniany)
  • Legendy BIONICLE 7: Więźniowie Dołu (Wspomniany)
  • Oficjalny Przewodnik BIONICLE (Wspomniany)
  • BIONICLE Encyklopedia (Wspomniany)
  • BIONICLE Encyklopedia: Do pobrania (Wspomniany)
  • Bohrok Online Animations
  • Mata Nui Online Game II: The Final Chronicle

Linki zewnętrzne

Zdjęcia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki