Fandom

Encyklopedia Bionicle

Charger

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja5 Udostępnij
"Wyślij go, aby ukradł obiekt z cytadeli, a Charger najpierw zburzy fortecę, a następnie wydobędzie przedmiot z ruin. Ale tak długo, jak jego podejście jest skuteczne, jestem gotów ignorować jego metody... i jego zapach."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Charger
Set Kane-Ra.PNG
Rahi
Status Przemieniony
Dark Hunter Charger.png
Mroczny Łowca
Narzędzia Naramienne ostrza, topór
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Charger" (pl. "Rumak") jest niezwykłym i brutalnym Mrocznym Łowcą.

Biografia

Charger był kiedyś zwykłym Kane-Ra, lecz został przemieniony w rozumną istotę. Dzięki temu, obecnie potrafi mówić i logicznie myśleć.

Przeobrażony Rahi, już w swojej humanoidalnej formie, został wcielony między szeregi Mrocznych Łowców. Ze względu na ogromną wytrzymałość Chargera, The Shadowed One często wysyłał go do walki z dużymi ilościami przeciwników. Charger praktycznie zawsze jest w stanie pokonać oponenta, który stanie na jego drodze.

Na krótko przed przebudzeniem Mata Nui, Charger został wysłany na misję złapania lub wyeliminowania grupy Matoran robotników, którzy uciekli z Odiny.

Po tym, jak Wszechświat Matoran został mocno uszkodzony przez Makutę Teridaxa, Charger wyemigrował na odnowione Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Charger darzy silną nienawiścią wszystkie Rahi, zwłaszcza Muaka. Nie ma umysłu stratega, ale za to dysponuje ogromną siłą fizyczną. Mimo, że nie jest już Kane-Ra, nadal nosi w sobie ten sam lekkomyślny instynkt bykowatego Rahi.

Broń i narzędzia

Mroczny Łowca uzbrojony jest w ostrza noszone na rękach oraz topór, który potrafi pochłonąć Moc Żywiołu przeciwnika i wykorzystać ją przeciwko jemu samemu. Broń ta została rzekomo zabrana Toa, którego zabił Charger.

Ciekawostki

  • Charger został stworzony przez Thane'a Ratliffa, na BZPower znanego jako J.T.Silversmith, na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki