FANDOM

"Knuł przejęcie Mrocznych Łowców, nie zdając sobie z sprawy z tego, że moja "magia" jest zdecydowanie potężniejsza od jego."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Conjurer
Dark Hunter Conjurer.png
Mroczny Łowca
Narzędzia Włócznia dezintegracji, Miotacz Rhotuka
Moce Telekineza, Rhotuka Absorbcji
Status W śpiączce
Lokalizacja Forteca Odiny

"Conjurer" (pol. "Iluzjonista") to ambitny Mroczny Łowca.

Biografia

Conjurer kiedyś zdobył władzę nad grupą Matoran zamieszkującą odległy ląd, przy użyciu zaawansowanej technologii, którą opisał jako magia. Oszukując w ten sposób mieszkańców krainy, Conjurer stał się wojownikiem i królem wspomnianego lądu. Nie mógł jednak w żaden sposób powiększyć terytorium lub wzmocnić potęgę swojego królestwa, ze względu na brak zdolności jego poddanych do podbijania innych krajów. The Shadowed One zaoferował Conjurerowi przyłączenie się do Mrocznych Łowców, twierdząc, że jest to szansa na rozwinięcie swojej mocy. Król bez dłuższego namysłu przystał na propozycję.

Pomimo faktu, iż sztuczki i techniki używane przez Conjurera były znane Mrocznym Łowcom, ten i tak starał się utrzymać swoja reputację utrzymującego kontakty z siłami nadprzyrodzonymi, mitycznymi. Conjurer wykonywał swoje misje w dosyć spektakularnym, teatralnym stylu. Starał się przy tym wszystkich oszukiwać na temat tego, w jaki sposób udało mu się je wypełnić. Możliwe też, że próbował przejąć kontrolę nad organizacją Mrocznych Łowców.

Na krótko przed przebudzeniem Wielkiego Ducha Mata Nui, Conjurer próbował przejąć moc Makuta ze Steltu. Moc okazała się być zbyt dużą dla Mrocznego Łowcy, którego systemy zostały przeciążone podczas jej wysysania. To sprawiło, że Conjurer pozostaje w stanie śpiączki do dziś. Mroczny Łowca nadal leży uśpiony na Odinie, pomimo ciężkich uszkodzeń, jakich doznał Wszechświat Matoran podczas Bitwy o Bara Magna.

Cechy i umiejętności

Conjurer stara się, by jego zwycięstwa wyglądały jak najbardziej spektakularnie, jak to tylko możliwe. Wielu Mroczny Łowców uważa, że posiada moce mistyczne, które sobie przypisuje. Conjurer twierdzi, na przykład, że moc, jaką posiada jego włócznia, to tak naprawdę jedna z jego nadzwyczajnych zdolności.

Mroczny Łowca ten dysponuje potężnymi mocami telekinetycznymi. Posiada też Rhotuka wysysający moc jego ofiary i przekazujący ją Conjurerowi. Pozwala mu to jednak posiąść jedynie ograniczoną moc swojej ofiary.

Broń i narzędzia

Conjurer nosi włócznię posiadającą moc dezintegracji, lecz jego bronią jest także Miotacz Rhotuka.

Ciekawostki

  • Conjurer został stworzony przez Stephena Ramberga na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki