Fandom

Encyklopedia Bionicle

Darkness

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja7 Udostępnij
"Każdy władca musi mieć swój cień, istotę która podąża za nim krok w krok. Przy pierwszej oznace słabości cień zabije władcę i obierze tron dla siebie. To brutalne, ale dzięki temu zwątpienie i słabość nie mogą wkraść się do serca władcy."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Darkness
Dark Hunter Darkness.png
Mroczny Łowca
Narzędzia Pazury i ostrza
Moce Elastyczność
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Darkness" (pol. "Ciemność") to Mroczny Łowca, który zajmuje się nadzorowaniem decyzji i poczynań swojego pana, The Shadowed One, aby zapewnić, że ten nigdy nie stanie się miłosiernym i współczującym.

Biografia

Darkness stale przygląda się działaniom swojego pana. Czeka, aż w ten końcu lider Mrocznych Łowców popełni jakiś błąd, aby móc go zabić i przejąć jego wysoką pozycję. Kiedy The Shadowed One podróżuje na jakąś inną wyspę, Darkness podąża za nim, aby mieć go na oku. Jednak nawet wtedy, gdy nie podróżuje razem z przywódcą najemników, wydaje się, że nadal go szpieguje. Darkness rzadko opuszcza swojego pana. Robi to tylko wtedy, gdy zajmuje się dyscyplinowaniem nieposłusznych Mrocznych Łowców.

5000 lat temu, kiedy piątka Skakdi Mrocznych Łowców (która później stanie się Piraka) sprzeciwiła się The Shadowed One, Darkness opuścił na chwilę swojego przywódcę, by porozmawiać z buntownikami. Przestrzegł ich przed ich działaniami oraz poinformowało tym, że TSO zna ich plany. Piątka buntowników zignorowała jednak jego słowa i kontynuowała swoją rebelię.

Po jakimś czasie Darkness, wraz z The Shadowed One, przeniósł się na Xię na polecenie Zakonu Mata Nui. Mroczny Łowca był obecny przy tym, jak jego przełożony znalazł kilka wirusów Makuta, zabił Ancienta, jak i przy spotkaniu z Barraki.

Po tym, jak Wszechświat Matoran został mocno uszkodzony po Bitwie o Bara Magna, Darkness wyemigrował na Spherus Magna.

Alternatywny Wszechświat Imperium Toa

W tej rzeczywistości Darkness był członkiem ruchu oporu przeciw Toa. Został jednak oskarżony o zebranie wszystkich Mrocznych Łowców w Metru Nui w celu przyłączenia się do ostatecznego ataku przeciwko Tuyet. Darkness użył swoich zdolności, aby dostać się do Koloseum przez szczelinę w ścianie, lecz został zmieciony na zewnątrz Sali Masek, po tym, jak Tuyet wyzwoliła swoje mocy Wody.

Cechy i umiejętności

Darkness ma niezwykle elastyczne ciało, potrafi prześlizgiwać się nawet przez niewielkie szczeliny w murach. Jest uważany za jednego z najpotężniejszych Mrocznych Łowców, który potrafiłby pozbyć się The Shadowed One w razie potrzeby. Ciemność jedynie czeka na to, kiedy lider najemników okaże słabość, po to, by móc go wtedy zabić i zająć jego miejsce.

Broń i narzędzia

Mroczny Łowca dysponuje różnorakimi ostrzami i pazurami, które są wystarczająco ostre, by przebić większość noszonych rodzajów pancerzy.

Ciekawostki

  • Darkness został stworzony przez Richard Glover na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.
  • Co prawda, twórca Darknessa przedstawił go noszącego Kanohi Kraahkan, jednak Mroczny Łowca nie nosi tej maski w oficjalnej fabule BIONICLE.

Pojawienia

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki