FANDOM

Destral

Kategoria Lokacji: Wyspa

Atlas0013.png
Informacja o Lokacji
Rezydenci Makuta
Populacja Żadna
Pozycja Na zachód od Południowego Kontynentu
Wymowa Des-tral

Niegdyś miejsce światła, dziś miejsce mroku i chciwości, Destral jest największą bazą Bractwa Makuta. Choć z zewnątrz wydaje się łatwa do zdobycia, mało który przybysz przeżył spotkanie z pułapkami i umocnieniami w głębi wyspy.

Historia

Na samym początku istnienia wszechświata, Destral był używany przez BoM jako miejsce do tworzenia Rahi mających zasiedlić świat. Później zadanie BoM zmieniło się: mieli bronić świat przed zagrożeniami. Wreszcie po zdradzie Bractwa Destral stał się największą z baz, stanowiących kwaterę główną w trwającej wojnie Bom-DH oraz poligonem do eksperymentów które Makuta wciąż przeprowadzają. Wyspa posiada duże zapasy EP służącego do eksperymentów.

Krajobraz

Nieznany. Dużą część wyspy zajmują fortece i budynki Bractwa. Ogromna ilość pułapek skutecznie powstrzymuje najazdy przeciwników BoM.

Wokół niego znaleziono wiele martwych Kraata. To był sygnał, że BoM pracuje nad stworzeniem Pijawek Cienia.

Trivia

Destral od czasu do czasu znika w wielkim portalu i pojawia się gdzie indziej na świecie. Niektórzy sądzą, że BoM posiada potężniejszą wersję Kanohi Olmak lub po prostu zwykłą, ale w pełni wykorzystywaną. Jednak Olmak nie ma dość mocy by przenosić tak wielkie rzeczy jak cała wyspa, więc co przenosi Destral - nie wiadomo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki