FANDOM

Druga Bitwa w Gnieździe Bohroków (Second Bohrok Nest Battle) to druga bitwa w Gnieździe.

Druga Bitwa w Gnieździe Bohroków
http://img231.imageshack.us/img231/3055/300pxbkalbattlefk8.jpg
Konflikt Saga Bohrok-Kal
Lokalizacja Gniazdo Bohroków
Wynik Zwycięstwo Toa Nuva

Dane

Drużyna

Liderzy

Siły

Pokonani, zabici

Przebieg bitwy

Toa po śladach Bohrok Kal (głównie wypalonych przez Pahrak Kal przeszkodach) udają się pod ziemię, by przeszkodzić Kal w ich misji. Na dole odkrywają, że Exo-Toa chcą zatrzymać Kal, ale zostają zniszczone. Kal są już o krok od umieszczenia symboli na kostce Toa by uwolnić Bahragi (w taki sam sposób jak Roodaka uwolniła Makutę - pochłonęła wszystkie 6 żywiołów).

W akcie desperacji Tahu Nuva wzywa Vahi i próbuje zamrozić Kal w czasie - ale nie może zbyt długo utrzymywać pola czasowego. Wówczas Krana Kal stają się srebrne i otaczają Bohrok Kal nieprzenikalną tarczą.

Gali odkrywa, że jeśli symbole mogą posłużyć do odebrania mocy, to mogą również służyć do napełniania mocą. Skupieni Toa ładują symbole swą mocą, a przez to - również Bohrok Kal. Czując tą moc chcą opuścić Bahrag i stać się władcami roju. Jednak jest to krótkie złudzenie - ciała Bohrok Kal zostają napełnione taką energią, że ich własna moc zaczyna ich niszczyć - Nuhvok Kal zmienia się w krótkożyciową czarną dziurę, Gahlok Kal zostaje przygnieciony częściami Exo-Toa, Lehvak Kal zostaje rozerwany przez moc próżni, Pahrak Kal topi podłoże pod sobą i zapada się pod ziemię, Kohrak Kal zostaje rozkruszony, a Tahnok Kal - porażony prądem. Wkrótce Toa odbierają swe symbole i wracają do domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki