FANDOM

Duchy Nynrah
Noimage
Organizacja
Siedziba Nynrah
Przywódca Nieznany
Cele Wyrób narzędzi i broni dla swoich klientów
Status Aktywni
Sprzymierzeńcy Vortixx
Wrogowie Gaardus

Duchy Nynrah to grupa (w przybliżeniu) czterech tuzinów Fe-Matoran z Nynrah, którzy konstruowali bronie i zbroje na zamówienie. Znanymi dziełami są Fohroki, Exo-Toa, Miotacze Zamor i Miotacz Duchów Nynrah. Duchy zmodyfikowały pancerze Makuta, kiedy ci ewoluowali, aby były mocniejsze i szczelniejsze.

Duchy Nynrah w tajemnicy sabotowały Fohroki. Kiedy Bractwo Makuty dowiedziało się o tym, wynajęło Mrocznych Łowców, aby wyeliminowali nieposłusznych Matoran. Ostatecznie przeżyło tylko dwóch Nynrah - jeden udoskonalony przez pozostałych, który stał się Mrocznym Łowcą Phantomem i drugi, który ukrył się na Stelt. To ten Matoran zmodyfikował myśliwiec Vultraza. Został przesłuchany przez Mazekę, który niezadowolony z ociągania się Nynraha złamał jego maskę.

Duchy Nynrah porwaly jednego matoranina ognia z Metru Nui w celu zmutowania go. Jednak eksperyment wymknął się spod kontroli i uciekł. Teraz poluje na nich i chce wszystkich ich zabić .

Nynrah i ich dzieła

Mroczne Odbicie

W alternatywnym wszechświecie Toa Tuyet wysłała Toa Nidhiki z drużyną, żeby wyeliminował wszystkie duchy Nynrah. Udało mu się wybić prawie całą populację.

Królestwo

Jeden z Nynrah wystąpił w Królestwie. To on dał Takanuvie nową broń: Lancę Mocy i Midak Skyblaster. Inny zasiadał w radzie Turagi Takanuvy.

Trivia

  • Wszystkie Duchy Nynrah to Matoranie Żelaza.

Pojawienie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki