FANDOM

"Pomimo jego wielkiej mocy, zawsze istnieje możliwość, że jego towarzysze mogą połączyć siły, aby się go pozbyć."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Eliminator
Dark Hunter Eliminator
Mroczny Łowca
Narzędzia Kanoka, pazury
Moce Przyciąganie Cieni, energia Kanoka
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Eliminator" to Mroczny Łowca, który odpowiedzialny jest za uśmiercanie niekompetentnych Mrocznych Łowców.

Biografia

1100 lat temu Makuta Teridax wynajął Eliminatora oraz Nidhiki i Krekkę do pracy dla niego na Metru Nui. Podszywając się pod Turagę Dume'a, Teridax wysyłał członków drużyny Toa Mangai na misje poza wyspą, gdzie Eliminator miał ich po kryjomu zabijać. Na jedną z tych misji udali się dwaj Toa, a razem z nimi kronikarz Kodan, który miał zamknąć przybrzeżną bramę. Eliminator zamordował ich trzech, pozostawiając Kanohi Kakamam jednego z wojowników. Ostatecznie Eliminator pozbył się ośmiu Toa z drużyny Toa Mangai, zabijając również Naho oraz Kodana.

Eliminator został później przydzielony do asekurowania innych Mrocznych Łowców, w przypadku, w którym misja któregoś miałaby się nie powieźć. Jeżeli najemnik nie był w stanie wypełnić swojej misji, zadaniem Eliminatora było wytropić i zabić tego Mrocznego Łowcę, a następnie przejąć jego misję i zakończyć ją z powodzeniem. Obawiając się, że Mroczni Łowcy mogliby dokonać zamachu na życie Eliminatora, The Shadowed One trzymał go z dala od Odiny.

Po tym, jak Wszechświat Matoran mocno ucierpiał po Bitwie o Bara Magna, Eliminator przeniósł się na zrekonstruowane Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Eliminator jest bardzo szybki i zwinny. Potrafi też przyciągać cienie do swojego ciała, co sprawia, że jest prawie niemożliwy do wypatrzenia w warunkach słabego oświetlenia.

Przez zadanie, jakie zostało mu powierzone (uśmiercanie niekompetentnych Mrocznych Łowców), jest znienawidzony wśród najemników.

Broń i narzędzia

Mroczny Łowca nosi cztery Kanoka, którymi może miotać w wybrany cel/e. Może jednak połączyć ich energię i wykorzystać ją do uwolnienia ze swoich ostrych jak brzytwy pazurów w postaci przypominających Błyskawice, niszczycielskich pocisków/podmuchów.

Ciekawostki

  • Eliminator został stworzony przez Roba Drabkowskiego na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.
  • Chociaż wydaje się, że Eliminator nosi na sobie Krana, to jest to tak naprawdę jego prawdziwa twarz - po prostu przypomina swoim kształtem Krana.
  • Ze względu na charakter ataków Eliminatora, ci, którzy zginęli z jego ręki nie mogą zostać wskrzeszeni na Czerwonej Gwieździe.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki