FANDOM

Energetyczny Płomienny Miecz
Comic Energized Flame Sword
Narzędzie
Status Przekształcony
Użytkownicy Jaller
Funkcje Przewodzenie jego mocy Ognia, walka wręcz

Comic Energized Flame Sword In Use

Jaller odpalający Zenergizowany Płomienne Miecz w Hakanna

Energized Fire Sword

Zenergizowany Płomienny Miecz w formie zestawu

Zenergizowane Płomienne Miecze były Broniami Toa Inika Jallera. Mogą one być użyte do przewodzenia jego mocy Ognia i potrafi strzelać podmuchami zelektryfikowanego ognia, albo jako broń do walki wręcz. Kiedy Jaller stał się Toa Mahri, miecze przekształciły się w Miecz Mocy przez energię Ignika.

Przykład Użycia

W Starciu, Jaller użył jednego z Zenergizowanych Płomiennych Mieczy, by strzelić Błyskawicą i Ogniem w Hakanna.

Informacja o Zestawie

Zenergizowany Płomienny Miecz został wydany z zestawem Toa Inika Jallera w 2006. Przez naciśnięcie czarnego przycisku na stronie Zenergizowanego Płomiennego Miecza, zielone światło stroboskopowe może być aktywne przez krótki czas. Naturalnej wielkości piankowy foam Zenergizowany Płomienny Miecz został też wydany w tym samym roku jako część lini naturalnej wielkości zabawek LEGO.

Ciekawostka

  • Uznano, że Jaller tylko posiadał jeden Zenergizowany Płomienny Miecz do czasu, kiedy się okazało, że posiadał aż dwa miecze w Wieźniach Otchłani. Powodem tego było to, że Greg Farshtey pisał historię opartą też na prototypie Jallera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki