FANDOM

Uwaga, Fuzja Piraka nie jest oficjalną nazwą.
"Męczy mnie już twój widok... Nie wspominając o zapachu."
Vezon, Piekło

Fuzja Piraka
Piraka Fusion
Fuzja
Istoty tworzące fuzję Vezok, Reidak
Moc Różne
Maska Brak
Status Nie istnieje
Miejsce pobytu Brak

Fuzja Piraka była fuzją Vezoka i Reidaka.

Historia

Po dotarciu do Komnaty Życia, w poszukiwaniu Kanohi Igniki, Piraka napotkali swojego byłego sojusznika, Vezona. Avak uwięził go w klatce, a Piraka zażądali, by przekazał im Maskę Życia. Vezon zgodził się na to w zamian za zabicie Vezoka. Gdy Piraka się zgodzili, wściekły Vezok ich zaatakował, przy okazji uwalniając Vezona z klatki. Okazało się, że Vezon nawet gdyby chciał, nie mógł oddać Piraka maski, połączonej z jego głową. Użył Włóczni Fuzji na Vezoku i Reidaku, tworząc masywną bestię z czaszką zamiast twarzy. Istota szybko rzuciła się na Piraka i ich pokonała.

Wkrótce do Komnaty dotarli Toa Inika, a fuzja chciała ich zaatakować. Jednak Vezon użył Włóczni Fuzji do rozdzielenia bestii. Wykończeni Vezok i Reidak również stracili przytomność.

Cechy i umiejętności

Bestia posiadała ogromną siłę, w wyniku kombinacji dwóch Piraka. Fuzja była większa od zwykłych Skakdi, ale zachowała ich specyficzną czaszkę. Dysponowała mocami Vezoka i Reidaka.

Narzędzia

Piraka Fusion

Kreatura dzierżyła dwie podobne do włóczni bronie. Na jednej z nich znajdował się Miotacz Zamor.

Ciekawostka

62piraka

Model Fuzji Piraka

  • Fuzja Piraka została stworzona przez reportera BZPower i użytkownika BIONICLESector01, Chocolate Frogs, na konkurs z LEGO Magazine.

Pojawienia

Książki Komiksy

Powieści

Ignition

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki