Fandom

Encyklopedia Bionicle

Gang is on the Loose

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Piraka.com Sketch 8.png
Gang is on the Loose
to fanowskie określenie serii filmów reklamujących Piraka. Są to filmiki o żartobliwym wydźwięku pokazjących Piraka jako gang spędzający większość czasu w opuszczonym garażu jako swojej "twierdzy i domu"

Fabuły

  • Reidak: udaje torreadora przed wielkim mechanicznym ramieniem. Ramię porywa mu płachtę, ale Reidak rozcina je swoim wiertłem.
  • Vezok: drażni się ze sztucznym "bykiem" do rodeo; w końcu, gdy go dosiada, byk rzuca się tak, że rozsypuje się na części
  • Zaktan: popisuje się przed lustrem, gdy nagle podlatuje do niego mechaniczna mucha. Odgania się od niej, aż w końcu rozcina ją trójostrzem. Części równo upadają na podłogę.
  • Avak: ze stelaży zabiera broń Hakanna i Thoka oraz miotacz Zamor połączony ze swoją bronią, łączy to i zamierza wystrzelić sferę - ale paradoksalnie sfera pozostaje w powietrzu, a Avaka odrzuca w stos beczek.
  • Piraka Thok - TheBioniclePL00:11

    Piraka Thok - TheBioniclePL

    Thok: śpi spokojnie na kanapie, gdy nagle podbiega doń kamerka na nóżkach i robi mu zdjęcia. Thok sięga do jakiegoś przyrządu i miażdży ją młotkiem obok kanapy.
  • Piraka com Sketch 7.png
    Hakann: lont prowadzi do ogromnego kanistra Piraka, który eksploduje; na ziemię spadają kolejne części, tworząc Hakanna, który chce sie rzucić na obserwatora, ale spada na niego klatka. Do furii doprowadza go część, która spadła mu na głowę.
  • Piraka.com Sketch 6.png

Wspólne: stelaże z kręgosłupami Vezoka podnoszą się, po chwili widzimy jego nagą czaszkę; mechaniczne ramię zakłada mu kręgosłup. Szybkie cięcie; widzimy Reidaka, któremu ramię wsuwa bolec w głowę (w oczach widać małe Voya Nui); czarny Piraka strzela sferą, która zatacza łuk i trafia wprost do miotacza Avaka, połączonego z jego bronią. Avak wyjmuje sferę, ale zostaje staranowany przez klatkę Hakanna. Przebitka; Zaktan popisuje się przed lustrem; jeszcze jedna i widzimy Thoka, żującego gumę i robiącego balon w kolorze Zamor. Nagle rozlega się huk; klatka Hakanna spadła na ziemię i rozbiła się. Hakann wyskakuje i podnosi drzwi garażu, po czym wszyscy Piraka wybiegają w jasność za drzwiami. Brama opada i widzimy loga wszystkich Piraka.

  • Wspólne: skuci Piraka zostają wprowadzeni na coś, co wygląda jak posterunek. Ktoś zaczyna im robić zdjęcia z użyciem flesza; Piraka kulą się przed światłem. Zaktan daje innym znak; wyciągają broń, po czym widzimy ścianę rozbitą przez logo "Piraka".

Co nowego?

  • Filmiki już nie są zgodne z historią (tj. akcja nie dzieje się w miejscach z oficjalnej historii) - Piraka baarszkują po opuszczonych garażach, magazynach, aż w końcu lądują na posterunku.
  • Twarze Piraka poruszają się, ale jest to ograniczone do zmiany grymasów w minimalnym stopniu; od czasu do czasu któryś zamyka usta, zasłaniając zęby.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki