Fandom

Encyklopedia Bionicle

Gladiator

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Początkowo trudny do zapanowania, jego żądza walki przyćmiła nienawiść do władzy i stał się kolejną bronią w moim arsenale."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Gladiator
Dark Hunter Gladiator.png
Mroczny Łowca
Narzędzia Pazury
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Gladiator" to duży, brutalny Mroczny Łowca, dawny steltiański niewolnik.

Biografia

Gladiator dawniej był wojownikiem walczącym, ku uciesze ludu, mieszkającym na wyspie Stelt. Podczas zaciętej walki stracił jednak panowanie nad sobą i wpadł w szał. Około sześciu Steltian pięściarzy zostało wysłanych, aby doprowadzić Gladiatora do porządku, lecz ten zniszczył ich. Dopiero połowie strażników udało się obezwładnić wojownika. Mroczni Łowcy, którzy przyglądali się jego napadowi szału, uwolnili go z więzienia i zwerbowali do swojej organizacji z powodu ogromnej siły fizycznej i brutalności Gladiatora.

7000 lat temu, kiedy Sidorak podjął próbę dołączenia do Mrocznych Łowców, jego testem była walka z Gladiatorem. Podczas starcia okazało się, że pomimo swojego sporego rozmiaru, jest on bardzo szybki i zwinny. Pokonanie Sidoraka nie było dla Mrocznego Łowcy wyzwaniem, pokonał swojego przeciwnika z łatwością. To przekreśliło szanse Sidoraka na dostanie się w szeregi DH.

3500 lat temu, Gladiator udał się z dwójką innych Mrocznych Łowców - Triglaxem i Devastatorem - do Metru Nui, aby skraść Kamień Nui Toa Mangai Tuyet. Po przybyciu do miasta Gladiator i Triglax stoczyli walkę z Toa Lhikanem, lecz zostali przez niego pokonani. Wtedy, na polecenie Lhikana, Gladiator powiedział Toa, że na tą misję zostali wysłani tylko trzej Mroczni łowcy.

Krótko przed przebudzeniem Mata Nui, Gladiator powrócił na Stelt, aby zbadać pogłoski o tym, że przedstawiciele gatunku Sidoraka próbowali stworzyć armię Visoraków.

Po tym, jak Teridax dokonał znacznych zniszczeń we Wszechświecie Matoran, Gladiator wyemigrował na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Gladiator jest niewiarygodnie silny i brutalny. Jego pasją są wojny. Pomimo tego, że jest nieprzeciętnych rozmiarów i dysponuje ogromną siłą fizyczną, to jest on także bardzo szybki i zwinny.

Posiada mnóstwo ostrych jak brzytwy pazurów, których używa podczas walki.

Ciekawostki

  • Gladiator został stworzony przez Nathaniela i Zachary'ego Sagerów na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki