FANDOM

Inika Toy Commercial.png
Heroes Bionicle to seria filmików, przedstawiających Toa Inika.

Fabuła

  • Move Along: Na początku widzimy pół twarzy Matoro, potem całą szóstkę. W następnej scenie jest znak na siatce z głową Piraka. Matoro przypadkiem naciska na przycisk, po czym na siatce pojawiają się wyrzutnie kul zamor, a z tyłu wielką ścianę z kolcami, zasłaniającymi wyjście. Toa się przygotowują, po czym wyrzutnie zaczynają strzelać. Matoro robi obrót i odbija kulę. Potem Hewkii tak odbija kulę, że trafia w górę siatki, po czym się odczepia. Nuparu "prezentuje" swoje wiertło, potem Kongu strzela w środek siatki, po czym Toa przeskakuję przez nią. Następnie Hahli i Jaller przecinają boki siatki i filmik się kończy.
  • Matoro: Toa ogląda się, i nagle naciska na przycisk, po czym na ścianie pojawiają się wyrzutnie zamor. Matoro odbija kule, odskakuje, i strzela kulami zamor w wyrzutnie na ścianie.
  • Jaller: Najpierw widać głowę Jallera, a za nim lecącą na niego lampę. Odskakuje, potem pojawiają się następne, i przecina liny lamp, po czym kuca.
  • Hahli: Budzi się pośrodku pułapek, wstaje, i przebiega przez nie tak szybko, że dopiero za nią się uruchamiają.

Co nowego?

  • Nuparu w filmiku "Move Along" może ruszać palcami.
  • Można zauważyć, że w "Move Along" i w filmiku o Matoro, on naciska przycisk.
  • Podobnie jak w "Gang is on the Loose", te filmiki nie opowiadają o prawdziwej historii, np: Toa Inika przechodzących komnaty Piraka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki