FANDOM

Ten artykuł dotyczy oryginalnego Hydraxona. Być może chodzi ci o jego duplikat.
"Niebezpieczeństwem nie jest zawsze to, co widzisz. Często jest to coś, czego nie widzisz, aż jest za późno."
— Hydraxon, Bagno Sekretów

Hydraxon
Set Hydraxon
Zakon Mata Nui
Maska Żadna
Moce Mentalna tarcza
Narzędzia Miotacz Cordak, Tylne Ostrza, Ostrze naramienne, Eksplodujące Bumerangi
Status Wskrzeszony
Lokalizacja Czerwona Gwiazda

Hydraxon jest dawnym członkiem Dłoni Artakhi i Zakonu Mata Nui, który poległ podczas Wielkiego Kataklizmu. Jest też imiennikiem dla przemienionego duplikatu, który wypełnia jego obowiązki.

Biografia

Hydraxon był pierwotnie członkiem Dłoni Artakhi. Po jej rozwiązaniu, został zaproszony przez Toa Helryx by dołączyć do Zakonu Mata Nui. Jako jedną z pierwszych misji Hydraxona była rekrutacja Axonna, także byłego członka Dłoni, do Zakonu.

Hydraxon został później wezwany, by przeszkolić Toa Mata, którzy niedawno zostali stworzeni. Wyszkolił ich w walce, samemu z nimi walcząc oraz przez spuszczanie na nich Spinaxa, jego Tropiciela Energii. Sprawdził także ich zgranie, zabierając ich maski i zmuszając do działania drużynowego. Gdy skończył szkolenie Toa, został przydzielony jako strażnik Otchłani.

Jako strażnik Otchłani, miał w asyście kilka robotów Maxilos oraz Tropicieli Energii, w tym także jego osobistego tropiciela, Spinaxa, którego później przekazał jednemu z robotów Maxilos.

Hydraxon został poważnie ranny gdy Wielki Kataklizm wstrząsnął Otchłanią, niszcząc jej kopułę i powodując zapaść. Takadox napotkał rannego Hydraxona i skorzystał z okazji by go zabić.

Tak jak wszystkie martwe istoty, Hydraxon został przeniesiony na Czerwoną Gwiazdę by zostać wskrzeszonym i odesłanym do Wszechświata Matoran. Jednak, jako że funkcja odesłania z Czerwonej Gwiazdy została uszkodzona, Hydraxon nie mógł jej opuścić i pozostał tam uwięziony.

Tysiąc lat później Kanohi Ignika przemieniła Po-Matoranina Dekara w replikę Hydraxona. Ignika skopiowała wszystko o Hydraxonie, łącznie ze wspomnieniami, więc Dekar uwierzył, że jest pierwotny, oryginalnym strażnikiem Otchłani.

Cechy i umiejętności

Hydraxon ma silne poczucie sprawiedliwości i jest oddany swojej pracy, nigdy nie poddając się w łapaniu uciekinierów. Tak jak w przypadku pozostałych członków Zakonu Mata Nui, umysł Hydraxona jest otoczony tarczą chroniącą przed Telepatią i atakami mentalnymi. Jest także mistrzem walki wszelaką bronią i ekspertem w ich taktycznym wykorzystaniu. Posiada bardzo wyczulony słuch.

Uzbrojenie

Hydraxon posiada szeroki asortyment broni i narzędzi, którymi potrafi posługiwać się do perfekcji. Nosi Miotacz Cordak, Ostrza Naramienne, a także Eksplodujące Bumerangi. Ma też Tylne Ostrza, którymi może kierować za pomocą telekinezy. Nosi grubą, ochronną zbroję.

Informacje o zestawie

Zestaw Hydraxona, wydany jako duży zestaw na okres letni w 2007 roku, zawiera 165 części. Jego szponiaste palce są ruchome, tak samo jak Tylne Ostrza. Jego Wybuchowe Bumerangi są zamocowane na ramionach. Na lewym nadgarstku nosi Ostrza Naramienne, a Miotacz Cordak jest zamocowany do prawego. Set zawierał dziewięć pocisków do miotacza Cordak, z czego trzy zapasowe mogły być zaczepione w specjalnych miejscach w stopach, a pozostałe sześć było w magazynku miotacza.

Artykuł o zestawie 8923 Hydraxon na Legopedii.

Pojawienia

Książki Komiksy Online

Powieści

Zapłon

Powieści graficzne

Opowiadania

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki