FANDOM

Jadowite Węgorze
Eels.jpg
Miejsce pobytu prawie wszędzie
Status Żyją, pospolite
Broń ostre, jadowite kły
Władca Ehlek
Zadania Różne, ostatnio atakowały Mahri Nui

Jadowite Węgorze to rodzime zwierzęta Dołu. Stworzenia te są wyposażone w szybko działającą truciznę, która wydobywa się z ich ostrych kłów. Mają olbrzymi zasięg wzroku i słuchu. Jadowite Węgorze są całe czarne (co pomaga im pozostać w ukryciu) przeważnie są zakopane w szlamie i oczekują na najmniejszy znak, że zbliża się ofiara (najdrobniejszy ruch czy światło). Znaczna ich ilość należy do armii Ehleka, której dowódcą jest Nocturn. Niedawno armia takich stworzeń pod wodzą Ehleka zaatakowała Mahri Nui, jednak Ehlek został powstrzymany przez Carapara i Takadoxa, którzy obawiali się że atak uszkodzi Maskę Życia (była jednak poza miastem, w rękach Dekara).

100-metrowy Mutant

Giant Venom Eel.png

Wielki Jadowity Węgorz

Kiedy Maska Życia była zagrożona, użyła swej mocy, by powiększyć pobliskiego Jadowitego Węgorza do olbrzymich rozmiarów (91 metrów), powodując tym samym, ze stał się strażnikiem Maski Życia. Zaatakował on Mahri Nui, ale Defilak rozbił wszystkie kryształy światła i Węgorz odpłynął, nie widząc miasta. Później węgorz oplątał się wokół Korytarza, uszkadzając go i otwierając drugi otwór od strony Mahri Nui. Po rozbłysku światła walczył z Toa Mahri i został przez nich pokonany. Kiedy Toa Mahri zamierzali zniszczyć korytarz Węgorz powrócił wraz z Gadunką i Behemotem, jednak wszystkie trzy bestie zostały pokonane przez Toa Mahri. Jego obecny status jest nieznany, ale prawdopodobnie żyje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki