FANDOM

"Moc tego pojazdu jest zdumiewająca--w rękach takich jak Bractwo, plan musi odnieść sukces."
Makuta Antroz, Koniec Gry
Jetrax T6
Comic Jetrax T6
Pojazd
Użytkownik(cy) Antroz, Toa Nuva Kopaka
Funkcja Latanie, walka, ucieczka z Burzy Energii
Status Funkcjonalny
Wymowa DŻE-traks

Jetrax T6 jest pojazdem użytym przez Makuta Antroza a później przez Toa Nuva Kopaka.

HistoriaEdytuj

Jetrax T6 został zrobiony przez Artakhę i umieszczony w Codrexie z Rockohem T3 i Axalarą T9 zanim Toa Mata zostali stworzeni. Pojazd był wyposażony w trzy Midak Skyblastery i lasery, a cały pancerz i bronie były zrobione z Protostali.

Kiedy Toa Nuva weszli do Codrexu, Onua przypadkowo wywołał sygnał, który wywołał obszar, gdzie Kanistry Toa były kiedyś umieszczone w podłodze, ujawniając komnatę poniżej. Wewnątrz, znaleźli wielkie
10 jetrax t6

Jetrax T6 w formie zestawu

kokony, które potem rozpadły się i objawiły trzy pojazdy. Podczas, gdy podziwali inżynierię, Antroz, który wszedł do Codrexu nie zważając na nikogo, skradł Jetraxa T6 i odleciał, przypadkowo kierując się na wielki Kamień Świetlny w procesie. Kolizja wzmocniła pojazd starożytną energią, i sprawiła, że statek zmienił na krótko kolor na złoty. Pojazd służył jako oczy oślepionego Makuty, jak również pozwalając mu widzieć.
JetraxYellowT6

Jetrax T6 po super-doładowaniu w Końcu Gry

Został napadnięty przez Toa Nuva, i Antroz wyszedł z statku w próbie zmuszenia Axalary T9 i Rockoha T3 do rozbicia się w pojazd. Kopaka zdążył zatrzymać obydwa pojazdy dzięki mocom Lodu, i przejął Jetraxa jako swój pojazd. Później użył go, by zaatakować Bitila, zatrzymując go przed strąceniem w dół Takanuvy.

Kiedy Toa Nuva ucieka od Burz Energetycznych, Kopaka pilotował Jetraxa T6 z Karda Nui. On i jego drużyna dotarli do Metru Nui, gdzie byli świadkami zamachu na wyspę-miasto przez siły Bractwa. Toa Nuva mogli dołączyć się do walki, z trzema pojazdami eliminując większość Rahkshi. Bitwa ostatecznie została zakończona zwycięstwem Metru Nui, z utopieniem floty Bractwa.

Jetrax T6, razem z dwoma innymi pojazdami, został później teleportowany z powrotem do Karda Nui przez Artakhę.

FunkcjeEdytuj

Ze wszystkich pojazdów Karda Nui, Jetrax T6 był "kombinacją równowagi" pomiędzy mocą Axalary, a manewrowością Rockoha. Jetrax T6 ma trzy Midak Skyblastery oraz inną zbroję i bronie stworzone z Protostali. "Silny kokpit" na Jetraxie T6 może przesyłać informacje do umysłu pilota.

Set Charged Jetrax T6

Specjalna edycja Jetraxa T6

Jetrax T6

Niekatywny Jetrax T6

PojawieniaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj