FANDOM

"Nazywają to kanistrami Toa, z braku lepszej nazwy. Są to środki transportu. Godne uwagi, z tego co mi powiedziano."
Toa Mata Kopaka, Bagna Tajemnic
Kanister Toa
Floating Toa Mata Canister.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Toa
Funkcja Transportowanie Toa
Status W użyciu
Wymowa TO-a

Kanistry Toa są cylindrycznymi pojemnikami używanymi do transportowania Toa do różnych lokacji.

Historia

CGI Toa Canisters Falling into Endless Ocean.png

Kanistry Toa Mata opadające do Nieskończonego Oceanu

W dawnych latach Wszechświata Matoran, Matoranie zbudowali wszędzie grupę sześciu Kanistrów Toa, symbolizujących sześciu Toa Mata.

Sześć kanistrów zostało umieszczonych w Codrexie dla Toa Mata, którzy przejęli podczas Burz Energii. Po Wielkim Katakliźmie, te kanistry zostały odpalone z Codrexu, choć z powodu awarii spędzili tysiące lat dryfując po Nieskończonym Oceanie. Kanistry zostały póżniej wezwane przez sygnał spowodowany przez zebrane Kamienie Toa w Amaja-Nui. Kilkanaście miesięcy póżniej, jak wyspa była opuszczona, Piraka znaleźli te sześć Kanistrów Toa i użyli do przedostania się na Voya Nui.

Kilkunastu Matoran wysłanych do ziemi Karzahniego ewentualnie skonstruowało sześć kanistrów Toa, podobnie reprezentujących sześciu Toa Mata. Jaller i jego drużyna ratunkowa użyli tych kanistrów by uciec z tej krainy, mimo ostrzeżeń, że nie mogą tego uczynić jako Matoranie. Po przybyciu na Voya Nui, błyskawica z Czerwonej Gwiazdy uderzyła w kanistry, przekształcając posiadaczy w Toa Inika.

Artakha miał kilkanaście Matoran który poświęcają się do budowania Kanistrów Toa dla Toa którzy wymagają je od nich.

Funkcje

Artakha builder.png

Kanistry Toa w budowie.

Kanistry Toa są gładkimi, cylidrycznymi pojazdami. Mają zdolność do kolei wartości niematerialnej i prawnej, co czyni je optymalnymi środkmi transportu dla Toa.

Podróżując w Kanistrach Toa mówi się, że są niebezpieczne dla każdego, kto ma mniej niż siłę Toa, ze względu na zagrożenie, jakie napotykają w życiu kanistry w ich podróży.

Wnętrze

Kanister Toa jest wyposażony w sensory monitorowania które są wprowadzone do karnistra Toa, pozwalając użytkownikom dowiedzieć się gdzie są teraz podczas podróży. Istnieje również miejsce na dysku znajdujące się w kanistrze, do wprowadzenia broni i innych przedmiotów.

Kanistry Toa są w stanie postawić użytkownika w letargu, zmniejszając zapotrzebowanie na żywność i energię pasażera, funkcją używaną na dłuższe podróże.

Informacja o Zestawie

Set Toa Mata Canisters.png

Kanistry Toa Mata w formie zestawu

Paczki zestawów Toa Mata były zaprojektowane, by przypominały Kanistry Toa. Plastikowa "nasuwka" zawierająca obrazki opakowania można obrócić, aby pokazać historię i dane określone przez przezroczyste okna.

Pojawienia

Zobacz Też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki