Fandom

Encyklopedia Bionicle

Kapsuły Tridax

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Kapsuły Tridax
Tridax Pod.png
Broń
Status W użyciu
Użytkownicy Makuta Phantoka
Funkcje Przechowywanie Pijawek Cienia

Kapsuły Tridax to broń Makuta Phantoka stworzona przez Makutę Tridaxa.

Działanie

W Kapsułach można przechowywać Pijawki Cienia. Kiedy pocisk uderzy w jakiś obiekt rozbija się. Możliwe jest to dzięki temu, że pocisk jest połączeniem Protodermis i ciemnej energii. Kiedy uderza w obiekt, energia wypływa z protodermis, a przez to ono staje się znowu płynne. Dzięki temu Pijawki mogą  wydostać się poza pocisk.

Pod.jpg

Budowa

Wyrzutnia Kapsuł wygląda jak szczęki lub pazury. Same pociski są połączeniem płynnego Protodermis i ciemnej energii, dzięki której protodermis ma cechy ciał stałych. Jednak przy uderzeniu w obiekt ciemna energia nie wystarcza i rozwiewa się w różne strony. Przez to protodermis znów staje się płynem i kapsuła albo znika, albo rozpada się na drobne kawałki.

Zastosowanie

Makuta używają Kapsuł do transportu Pijawek Cienia. Wiadomo jednak, że najczęściej używa ich Chirox, a rzadko kiedy Vamprah, ze względu na moc swojej Kanohi.

Informacje o części

"Szczęki" Kapsuły to jeden element. Można je doczepić do tułowia Makuta. Pocisk ma otwory na obu połowach, aby można było go doczepić do innych części. Można wystrzelić pocisk ze "szczęk" za pomocą naciśnięcia końcówki, która znajduje się wówczas na plecach Makuty.

Tridax.jpg

Kapsuła Tridax

Użytkownicy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki