Fandom

Encyklopedia Bionicle

Keelerak

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

"Keelerak... Mam nadzieję że nic się nie stało..." - Sidorak do Keeleraka, BIONICLE 3: W sieci mroku.

Keelerak
Keelerak.png
Typ Visorak
Broń Rhotuka, jad Hordika
Zdolności "Visoracza piła"
Status Powszechne
Wymowa polska Ke-le-rak

Keelerak to Visoraki z Le Metru, Są najbardziej nieprzewidywalne i szybko atakują ofiarę - w jednym momencie zostaje ogłuszona siecią i owinięta w kokon, a Keelerak wyrusza na dalsze polowanie, poruszając się pozornie chaotycznymi skokami, unikając sieci. Raz go widać, a raz nie, gdy w morderczym biegu przemieszcza się z jednej sieci na drugą. Sieć Keeleraka jest nasączona przez jad, o kwasoidalnych właściwościach, które mogą przeżreć nawet pancerze Toa Hordika. Alternatywny atak polega na rzuceniu się w dzikich obrotach na wroga. Nogi, szczęki i brzegi Keeleraków, są bardzo ostre i tworzy się wirujący dysk; z tego powodu zapracowały na miano „Visorak-piła”. Są mało zadowolone z życia w hordzie i niejeden raz próbowały rebelii; za każdym razem kończyło się to oberwaniem siecią Sidoraka.

Informacje o zestawie

Keelerak został wydany w 2005 roku. Składał się z 45 elementów. Mógł strzelać spinnerem Rhotuka oraz zaciskać kleszcze.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki