Fandom

Encyklopedia Bionicle

Ko-Matoranie

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"W ciągu ostatnich miesięcy nie widać wielu Ko-Matoran, a jeszcze mniej od nich słychać. Ale nie ma czym się martwić - zawsze byli cisi."
Jaller

Ko-Matoranie
Ko-Matoran.png
Typ Matoran
Element Lód
Preferowane regiony Chłodne regiony
Transformują się w Toa Lodu

Ko-MatoranieMatoranami Lodu.

Cechy i umiejętności

Ko-Matoranie mają nieaktywne moce Lodu, do których uzyskują pełny dostęp po transformacji w Toa. W Metru Nui, Ko-Matoranie byli filozofami, patrzącymi w gwiazdy z Wież Wiedzy Ko-Metru, starając się rozwikłać ich proroctwa. Badali też substancje takie jak Zenergizowana Protodermis i czasami byli wspomagani przez Uczonych z Ga-Metru.

Na Mata Nui, Ko-Matoranie żyli w wiosce Ko-Koro i byli wyjątkowymi tropicielami i łowcami, współpracując z innymi wioskami podczas wojny z Makutą i inwazji rojów Bohroków.

Najważniejszym Prawem dla Ko-Matoran jest Przeznaczenie. Ich Zasadą jest Spokój, a Atrybutem Wola.

Ko-Matoranie są zazwyczaj chłodni i skupieni wyłącznie na przyszłości. Taka postawa doprowadziła ich do starcia z Onu-Matoranami na Metru Nui, którzy są bardziej zainteresowani badaniem przeszłości.

Kolory Ko-Matoran to biały, szary i niebieski. Wszyscy Ko-Matoranie są mężczyznami.

Znani Ko-Matoranie

Przemienieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki