FANDOM

Comic 19: Enemies of Metru Nui
Comic19-EnemiesofMetruNui
Alternatywny Tytuł Surrender or Run
Autor Greg Farshtey
Ilustrator Randy Elliot

Wrogowie Metru Nui to dziewiętnasty komiks i czwarty z serii Metru Nui.

Streszczenie

Komiks zaczyna się, kiedy Toa Metru Vakama, Nokama i Matau uciekają przed Bordakhami. Nokama zostaje trafiona Buławą Lojalności i preciwstawia się jej braciom, spychając Vakame na krawędź wieży, na której stali. Vakama rozważa swoją sytuację i możliwości upadku. Widzi poniżej więcej Bordahków, ale zdaje sobie sprawę, że jego Miotacz Dysku może służyć jako mechanizm latający. Toa Metru Ognia wystrzela dwa dyski, powodując pomniejszenie ilości Vahki na dole.

Tymczasem na górze Nokama walczy z Matau, który ją popycha na krawędź i próbuje łapać. Nokama spada,co bardzo martwi Toa Powietrza. Szok upadku przywrócił jej świadomość, a Vakama ją łapie.

Vahki zaczynają gonić Matau przez system szybów, kiedy on nurkuje w jednym z nich. W dole szybu Vorzahk niszczy jego część, aby złapać Matau. Toa chwyta się "sufitu" szybu swoją bronią, a Vahki opuszcza szyb i spada w dół.

Tymczasem Oddziały Vahki, które złapały Onewę,Whenuę i Nuju, prowadzą trójkę Toa przez podziemne tunele. Toa Metru planują pozbyć się swoich strażników. W tym momencie Whenua został uderzony przez Buławę Vahki. Toa biegną w boczne przejście, a Vahki gonią ich. Biegają w kółko przez parę godzin, aż w końcu zostają złapani przez pułapkę Vahki. Nuju zaczyna wątpić w swoje umiejętności jako Toa.

W tym samym czasie pozostała trójka Toa schowała się w luku bagażowym statku powietrznego. Vakama zaczyna zauważać, że w mieście dzieje się więcej, niż na to wygląda. W końcu Toa opuszczają statek wraz z oddziałem Vahki. Nuurahk chowa się za nim, czekając na atak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki