FANDOM

Kotu
Kotu.png
Matoranin
Klasa Ga-Matoranka
Tytuł/Praca Metru Nui: Nieznana

Mata Nui: Opieka nad Rahi, pomocnik Turaga

Maska Ciemnoniebieska Rau
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

Kotu jest Ga-Matoranką.

Biografia

Metru Nui

Niewiele wiemy o przeszłości Kotu na Metru Nui. Wiadomo tylko, że została porwana przez Vahki i umieszczona w kapsule Niki.

Mata Nui

Kotu1.jpg

Kotu przed przebudową

Jej ciało stało się mniejsze i słabsze na skutek uśpienia. Pomagała w budowie wioski Ga-Koro pod instrukcjami Turagi Nokamy.

Kotu była rozważna, miała ostry umysł i bystre poczucie humoru. Jej umiejętności w psikusach są niezrównane wśród Ga-Matoranek, z których prawie każda padła ofiarą jednego z jej wybryków. Pomagała Macku robić żarty na Hewkiim i jest wykwalifikowanym graczem Kolhii. Na Mata Nui, Kotu miała ważną pracę opieki nad Rahi, które zostało uwolnione spod kontroli Teridaxa. Kotu również została wybrana przez Turagę Nokamę, by służyć jej jako pomocnik. Walczyła także z Pahrakami w Ga-Koro, do czasu, gdy wyręczyli ich Toa pokonując Bahrag.

Powrót na Metru Nui

Kotu, po otworzeniu wrót Mangaii, pomogła zbudować Łodzie, którymi Matoranie przedostali się na Metru Nui, gdzie mieszkali do czasu przeęcia władzy przez Makutę.

Spherus Magna

Po pokonaniu Teridaxa, Kotu razem z innymi istotami ze Wszechświata Matoran wyszła na powierzchnię odrodzonej planety.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki