FANDOM

"Jest niezwykle ambitny i więcej niż raz zignorował cel swojej misji dla własnego zysku. Ostatni raz, kiedy to się stało, kazałem Vezokowi pokazać mu, jak łatwo można rozszarpać zbroję, kiedy wie się jak."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Kraata-Kal
Dark Hunter Kraata-Kal.png
Mroczny Łowca
Narzędzia Płomienny miecz i Miotacz Kanoka
Moce Moce: Ognia, Wody i Cienia
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

Kraata-Kal to eksperyment Bractwa Makuta, który stał się Mrocznym Łowcą.

Biografia

Kraata-Kal to wynik eksperymentu Makuty Teridaxa, który naraził Kraata na działanie tej samej substancji, która używana jest do przekształcania Krana w Krana-Kal. W rezultacie powstała istota o wiele bardziej inteligentna od zwykłego Kraata i dysponująca szerszym wachlarzy mocy i zdolności. Po eksperymencie, Teridax skonstruował zbroją wyposażoną w szereg rozmaitych broni, dla swojego nietypowego tworu.

Jakiś czas po tym, Kraata-Kal uciekł od swojego stwórcy i szybko został zwerbowany do organizacji Mrocznych Łowców. Często jednak ignorował cele zleconych mu misji, usiłując w zamian zdobyć swój własny łup. Aby ukarać nieposłusznego Mrocznego Łowcę, The Shadowed One nasłał na niego Vezoka, aby zaatakował Kraata-Kal i uszkodził jego zbroję.

Kraata Kal był częścią zespołu tropiącego Piraka po ich dezercji z organizacji. Po zatonięciu wyspy Voya Nui drużyna powróciła na Odinę, a później przeniosła się na Xię, z polecenia The Shadowed One.

Po tym, jak Wszechświat Matoran został ciężko uszkodzony przez Teridaxa, Kraata-Kal wyemigrował na zrekonstruowane Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Kraata-Kal jest bardzo inteligentny i ambitny, lecz także uparty i buntowniczy. Jest większy niż przeciętne Kraata, ponadto posiada zdolność kontroli żywiołów: Cienia, Wody i Ognia. Nosi pancerz zbudowany dla niego przez Teridaxa, aby łatwiej się przemieszczać i chronić swoje organiczne tkanki.

Broń i narzędzia

Pancerz Kraata-Kal wyposażony jest w mnóstwo różnych ostrz, zębów i pazurów, które przydatne są podczas walki wręcz. Poza tym Kraata-Kal nosi też płomienny miecz o podwójnym ostrzu oraz Miotacz Kanoka.

Ciekawostki

  • Kraata-Kal został stworzony przez Morgana Alfrejda, na BZPower znanego jako Makuta/nuva/kal, na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu Bionicle przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki