FANDOM

Krana-Kal
Comic Krana-Kal.png
Informacje
Moce Kontrolowanie swoich nosicieli, udzielanie swojej(ich) mocy, ochrona Bohrok-Kal
Status Śpią
Lokalizacja Gniazda Bohroków

Krana-Kal to wyspecjalizowane krana, zmutowane w celu uzyskania silniejszych zdolności. Krana dowodzą bohrokami, tak samo Krana-Kal dowodzą w swej misji Bohrok-Kal, lecz Krana-Kal mają jedną wyjątkową cechę; mogą działać samodzielnie, bez pomocy Bahrag. Mogą także porozumiewać się z innymi poprzez telepatię. Ich unikalną zdolnością jest wytworzenie wokół nosiciela nieprzenikalnego pola ochronnego; Krana-Kal stają się wówczas srebrne.

Typy Krana-Kal

Istnieje osiem typów Krana-Kal, każdy obdarzony inną mocą, którą mogą się dzielić z Bohrok-Kal. Krana-Kal mają inne kolory niż zwykłe Krana.

  • Krana Xa-Kal to najważniejsze Krana-Kal, gdyż aby uwolnić Bahragi trzeba je najpierw dotknąć tymi krana.
  • Krana Za-Kal umie się porozumiewać telepatycznie z Krana-Kal; potrafi w pewnym stopniu czytać w myślach i wyczuwać silne emocje.
  • Krana Vu-Kal daje niezwykłą szybkość zarówno na ziemi, jak i w powietrzu.
  • Krana Ca-Kal to "wyszukiwacze" Bahrag, mogący porozumiewać się z nimi poprzez telepatię.
  • Krana Yo-Kal dają możliwość wyczuwania słabych punktów celu oraz ruchu pod ziemią.
  • Krana Ja-Kal dają możliwość wyczuwania odległych przeszkód niczym radar oraz pozwalają również zwiększyć zmysły Bohrok-Kal.
  • Krana Su-Kal dają niezwykłą siłę i wytrzymałość na ekstremalnie wysokie i niskie temperatury
  • Krana Bo-Kal dają umiejętność doskonałego widzenia w mroku i możliwość widzenia przez ściany, za wyjątkiem fortyfikacji w podziemiach Mata Nui.

Srebrne Krana-Kal mogą powstać z wyżej wymienionych Krana-Kal poza ich unikalnymi zdolnościami mogą stworzyć nieprzenikalne pole ochronne.

Trivia

Każdy zestaw Bohrok-Kal posiada własne Krana-Kal w różnych kombinacjach, tak więc może trafić się dowolne Krana-Kal. Paczki Krana-Kal zawierały dodatkowe Krana-Kal oraz dwie pozbawione mocy Kanohi Nuva. Istnieje także 5.000 ekskluzywnych Krana-Kal z białego metalu i 72 Krana ze srebra, dostępne jedynie w Wlk. Brytanii i USA.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki