FANDOM

Wiem gdzie znajdują się wszyscy moi wrogowie. W końcu sama ich pochowałam.

Lariska
Noimage.jpg
Mroczny Łowca
Narzędzia Sztylety
Moce Nieznane
Status Żywa
Lokalizacja Spherus Magna

Lariska jest jedyną kobietą w organizacji Mroczni Łowcy. To ona przeciągnęła Nidhiki na stronę DH podczas Wojny Toa i Łowców. Była też pierwszym przeciwnikiem Hakanna zanim wstąpił do DH. Podczas walki Hakann doznał niemałego szoku kiedy poczuł na gardle jej ostrze, podczas gdy myślał że Lariska już nie żyje.

  • Dobra rada, ścierwo - szepnęła Lariska prosto w jego ucho. - Nie odwracaj się do wroga póki nie upewnisz się, że nie oddycha. I nie odwracaj się plecami do Łowcy póki (...) jego pancerz nie zostanie zniszczony przez wiatr.

Lariska nosi ze sobą dwa sztylety, czasem nasączone trucizną. Jej lewe ramię jest kompletnie mechaniczne - zostało wyrwane przez TSO jako kara (prawdopodobnie na niewypełnienie którejś z misji), lecz wciąż jest doskonałą akrobatką. Nie lubi odpoczywać, ciągle jest w ruchu, znana jest z tego że robi spontaniczne fikołki i wyskoki. Kiedy jednak jest na misji jest praktycznie nie do usłyszenia, a jej zmysły są tak wyostrzone że potrafi znaleźć nawet kogoś z Maską Ukrycia.

Lariska poważnie traktuje swoje misje. Jedną z nich było zabić Toa Grawitacji. Lariska trenowała z dyskami lewitacyjnymi, aby symulować walkę z mocą grawitacji Toa. W końcu wypełniła swoje zadanie i zabiła go, jednak całą nagrodę musiała oddać TSO. Kiedy TSO, Voporak i Sentrakh udali się do Metru Nui na poszukiwanie Maski Czasu pełniła rolę dowódcy Mrocznych Łowców. TSO chciał również sprawdzić wówczas kto zabił jego agentów - Nidhiki i Krekkę.

Któregoś dnia Zakon Mata Nui znalazł ją i umieścił na Zakazie, by czekała na Drużynę Brutaki. Gdy łódź Spiriaha, Brutaki, Carapara, Takadoxa, Roodaki i Vezona dopłynęła do wybrzeży wyspy Spiriaha, Lariska przyłączyła się do nich, by odnaleźć Miserixa. Obecnie należy do grupy dowodzonej przez Tahu, której celem jest przeciwstawienie się Teridaxowi.

Trivia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki