FANDOM

"Nie możesz mnie pokonać moją własną mocą!"
— Gahlok-Kal, Nieograniczona Moc

Lehvak-Kal
Les cos.jpg
Bohrok-Kal
Bronie Próżniowe Tarcze
Żywioł Próżnia
Status Uwięziony w przestrzeni kosmicznej

Lehvak-Kal - Bohrok-Kal Próżni.

Comic Lehvak-Kal.png

Lehvak-Kal w komiksie

Historia

Lehvak-Kal był pierwotnie Av-Matoraninem, którego przeznaczeniem była zmiana w Tahnoka. Lecz w końcu, został przeobrażony w Lehvaka-Kal, przez mutagenną substancję wytworzoną przez Bahrag. Podczas gdy Bahrag były uwięzione w Pieczęci Toa, Lehvak-Kal wraz z pięcioma pozostałymi Bohrok-Kal został obudzony.

Lehvak-Kal był odpowiedzialny za kradzież Symbolu Nuva Onuy, czyniąc go bezbronnym. Pomogło to powstrzymać Toa Nuva przed znalezieniem ich Kanohi Nuva, dzięki rozkazom Tahnoka-Kal.

Później, Gali, Kopaka i Lewa połączyli się w Wairuhę Nuva, by stoczyć walkę z Bohrok-Kal. Jednakże Lehvak-Kal przywołał Gahloka-Kal i Kohraka-Kal, by również utworzyć formę Kaita. Gdy uformował się Bohrok-Kal Kaita Ja, zaatakował on Wairuhę Nuva i pokonał go, a później rozłączył się i zostawił Toa Nuva.

Po odkryciu gdzie Bahrag były ukryte, Bohrok-Kal udali się do nich z symbolami, a Toa Nuva podążali za nimi. Gdy Lehvak-Kal i reszta znaleźli się w jaskiniach, znaleźli puste Exo-Toa, które zaczęły z nimi walczyć i zostały zniszczone przez Bohrok-Kal. Wtedy udali się położyć symbole na Sześcianie Nuva. By uchronić się przed szkodami, Bohrok-Kal otoczyli się polem energii, a ich Krana-Kal zmieniły kolor na srebrny.

Pomimo tego, Toa Nuva wysłali symbolom impuls energii przez Bohrok-Kal, dzięki ich telepatycznemu połączeniu. Moc próżni Lehvaka-Kal została przeciążona, przez co wystrzeliła go w powietrze, na niską orbitę Aqua Magna.

Obecnie Lehvak-Kal orbituje dookoła zreformowanej Spherus Magna, choć wkrótce skończy orbitować i spłonie w atmosferze.

Cechy i umiejętności

Lehvak-Kal był szybki i nieprzewidywalny. Jako jeden z najbardziej zabójczych Bohrok-Kal, polegał na zasadzkach, sprytnych taktykach i zaskoczeniu, podczas atakowania swoich wrogów. Zazwyczaj przebywał w Le-Wahi, by mógł znikać za drzewami w dżungli

Bronie

Lehvak-Kal używa Próżniowych Tarcz, którą może zasysać całe powietrze z okolicy i wystrzelić to powietrze w jednym, ogromnym podmuchu.

Informacje o zestawie

Lehvak-Kal został wydany w pierwszej połowie 2003 roku. Zestaw zawierał czterdzieści części, wśród których znajdowała się losowa metalicznie zielona Krana-Kal. Łącząc go z Kohrakiem-Kal i Gahlokiem-Kal można było zbudować model Bohrok-Kal Kaita Ja.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Przewodniki

Inne

BIONICLE

Story

Animacje

Gry Wideo

Płyty CD

150px-Lehvak-Kal Promo Screenshot.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki