FANDOM

300px-MahriNui.png

Mahri Nui

  • Kanohi Ignika znika w oceanie.
  • Hahli płynie za nią.
  • Nieznany Ta-Matoranin ratuje Hahli od wysokiego ciśnienia.
  • Jaller ratuje Matorana, który wyjawia informacje o Zaginionym Mieście, póżniej Matoranin umiera.
  • Reysa zostaje zabity przez Gigantyczną Kałamarnicę.
  • Defilak staje się na miesiąc Liderem Rady w Mahri Nui i postanawia z towarzyszami wyruszyć w głąb Czarnych Wód.
  • Kyrehx znajduje Ignikę i zostaje przez nią przeklęta.
  • Kałamarnica widzi maskę i alarmuje Kalmaha.
  • Kyrehx biegnie pokazać maskę Radzie i zostaje zaatakowana przez wodorosty ożywione przez Maskę Życia.
  • Dekar ratuje ją od wodorostów.
  • Kyrehx daje maskę Dekarowi.
  • Dekar wkłada Ignikę do plecaka i wyrusza na wodne łowy.
  • Defilak, Gar, Sarda, i Idris podróżują do Czarnych Wód za pomocą łodzi podwodnej Defilaka.
  • Łódź Defilaka zostaje zaatakowana przez Rekiny Takea, a pasażerowie zabrani przez Pridaka.
  • Ehlek szturmuje za pomocą Jadowitych Węgorzy miasto Mahri Nui.
  • Dekar zostaje zaatakowany przez parę Węgorzy, jednak Rahi kierują się na Mahri Nui.
  • Dekar, myśląc, czemu nie mógł zranić węgorzy, zdaje sobie sprawę, że został przeklęty przez maskę i płynie do Mahri Nui.
  • Matoranie z Mahri Nui walczą z Rahi Ehleka.
  • Kyrehx zostaje złapana przez Carapara i zabrana do Takadoxa.
  • Takadox hipnotyzuje Kyrehx, i myśli, że Ignika jest w Mahri Nui.
  • Gar, Idris, Defilak, i Sarda zostają napadnięci przez Pridaka i zabrani do więziennej jaskini.
  • Pridak bierze Sardę i osłabia jego pole powietrza, i wrzuca go do ławicy Takea.
  • Sarda zostaje uratowany przez Lesovikka.
  • Oboje zostają zaatakowani przez Karzahniego i Sarda się mutuje.
  • Takadox rozkazuje Caraparowi zatrzymać Ehleka i jego armię Jadowitych Węgorzy, bo myśli, że maska jest w Mahri Nui i ten szturm może zniszczyć Ignikę.
  • Dekar myśli, że to wina maski i postanawia ją zniszczyć.
  • Defilak słucha historię Barraki wspomnianą przez Pridaka.
  • Pridak pyta Defilaka, gdzie może być maska.
  • Carapar zostawia Kyrehx i płynie, by zatrzymać Ehleka.
  • Takadox i Kalmah znajdują Mantaxa w starym Dole, gdzie spotykają Zyglaki.
  • Nocturn znajduje ich i Takadox zostawia go.
  • Kalmah zabiera Mantaxa, żeby znaleźć razem maskę.
  • Dekar dociera do jaskini znajdującej się daleko od miasta, gdzie może zniszczyć maskę.
  • Kalmah i Mantax znajdują go i atakują.
  • Gar i Idris planują wydostać się z jaskini.
  • Wybuch tworzy wyjście i oni wracają do Mahri Nui.
  • Defilak nie pozwala Pridakowi zabrać Ignikę.
  • Ignika tworzy na 300 stóp Jadowitego Węgorza, żeby się uratować od Dekara.
  • Ignika daje Dekarowi wizję swojej przeszłości.
  • Defilak i Kyrehx rozbijają świetlne kamienie miasta, by ukryć Mahri Nui przed 100-metrowym węgorzem.
  • Pridak atakuje Jadowite Węgorze.
  • Carapar and Ehlek idą do jaskini Pridaka.
  • Jadowity Węgorz słyszy dźwięki walki dobiegające z Korytarza, co oznacza przybycie Toa Inika.
  • Węgorz owija się wokół Korytarza i zaczyna go miażdzyć.
  • Brutaka dowiaduje się o Masce i płynie, by zatrzymać Dekara.
  • Nie chcąc, by Brutaka zabrał maskę Pridak rozkazuje Gigantycznej Kałamarnicy zabrać Brutakę do Czarnych Wód.
  • Barraki dotykają Ignikę, przez co uwalniają błysk światła.
  • Jadowity Węgorz łamie Korytarz.
  • Zakon Mata Nui traci kontakt z agentem w Mahri Nui.
  • Toa Inika przemieniają się przez falę energi Igniki w formy oddychające pod wodą. Ich maski i bronie również się przemieniają.
  • Toa Mahri walczą z 100-metrowym węgorzem, używają moce nowych masek i pokonują go.
  • Dekar wypływa z wodnej jaskini, jako klon Strażnika Dołu, Hydraxona.
  • Teridax w formie gazu Antydermis pojawia się i planuje zdobyć Ignikę.
  • Toa Nuparu znajduje Mahri Nui i płynie w kierunku wioski. Zostaje zaatakowany przez Mahritoran.
  • Defilak mówi Toa, że jeśli są Toa, to jeden z nich będzie chronił Mahri nui, a piątka Toa odbije Pola Powietrza z rąk Kerasów.
  • Matoro wchodzi do miasta, ale okazuje się, że teraz oddycha wodą.
  • Toa Inika spotykają Barraki i przeganiają Kerasy z Pól.
  • Pridak myśli, że oni też są więźniami Dołu.
  • Barraki atakują Toa i zabierają do jaskini.
  • Barraki myślą, co zrobić z Ignika. Postanawiają dać ją Nocturnowi.
  • Carapar i Kalmah stay behind to guard the tunnels.
  • Nuparu, używając Kanohi Volitak, Maski Ciszy, wchodzi do jaskini Hahli i pyta ją, czy wie coś o Lidze Sześciu Królestw.
  • Hewkii, używając Garai, Maski Grawitacji ucieka z jaskini.
  • Matoro zostaje złapany przez Hydraxona.
  • Jaller i Kongu próbują uciec z jaskini Baaraki i przy okazji zabierają Kraba Hahnah ze sobą. Kongu wzywa potworną kreaturę z głębin za pomocą Kanohi Zatth, Maski Wzywania, by mogli uciec.
  • Nuparu znajduje pokój z skarbami. Znajduje Miotacze Cordak i je testuje.
  • Toa spotykają się z Hewkiim i z Nuparu. Sześciu Toa bierze po jednym Cordaku, z wyjątkiem Kongu, który bierze jeszcze drugi na miejsce swojej broni. Jaller montuje Cordak na grzbiecie Hahnaha.
  • Matoro zostaje "pod opieką" robota Maxilosa, i jego zwierzęcia Spinaxa. Nagle Teridax przejmuje Maxilosa i uwalnia Matoro, aby nie zdradził jego tożsamośći.
  • Po ponownym spotkaniu z Defilakiem, przywódca Matoran nadaje Inika nowy tytuł: Toa Mahri.
  • W Zębach Brzytwiastych Wielorybów, Nocturn uzyskał nową zdolność dzięki Masce Zycia. Wypróbowując nową zdolność, nie patrzy jak stworzenie o nazwie Gadunka wchodzi pod Ignikę i otrzymuje rozmiary Hydraxona. Nocturn ucieka z Maską do Ehleka z zapytaniem go, czy wie coś więcej o masce.
  • Toa rozdzielają się na grupy, Kongu z Jallerem, Hewkii z Nuparu, i Maxilos z Matoro. Hahli szuka sama.
  • Jaller i Kongu zostają zaatakowani przez kałamarnice, kiedy szukali Igniki w jaskiniach.
  • Hahli zostaje zaatakowana i oszołomiona przez Mantaxa i jego kolców na głowie.
  • Nuparu i Hewkii widzą Ignikę, ale szybko zostają zaatakowani przez Ehleka i jego Jadowitych Węgorzy.
  • Matoro i Maxilos/Teridax spotykają Takadoxa i Pridaka, i rozpoczynają walkę między rekinami Takea i wskrzeszonymi wojownikami.
  • Toa Jaller ratuje siebie i Kongu po przez zwiększenie temperatury swego ciała i ciała Kongu. Kalmah i Carapar opowiedzili Toa swoją historię dawnej władzy. Jaller dał im propozycję: znajdą Maskę Życia i podzielą się nią. Kalmah powiedział, że zawrą układ, ale pod jednym warunkiem - zabiją Pridaka.
  • Toa Hahli używa Faxon, kopiuje zdolność ochrony przed jadem.
  • Hewkii zbudził Nuparu. Kiedy Toa Ziemi zdziwił się że mogą stąd wyjść kiedy zechcą, Hewkii wskazał mu ławicę węgorzy zamieszkujących rów. Nuparu wezwał słupy ziemi, a Hewkii poraził węgorze. Kiedy Hewkii skończył z węgorzami użył Garai, aby sprawić by rekin wpłynął wprost między ławicę węgorzy elektrycznych dowodzonych przez Ehleka, po czym uciekli.
  • Toa Nuva pojawiają się w Wielkiej Świątynii i znajdują zwój na misję daną przez Axonna. W zwoju jest lista przygotowań na przebudzenie Mata Nui. Pierwsze zadanie: Ponownie przebudzić rój Bohrok.
  • Toa Nuva ruszają na Mata Nui i uwalniają Bahragi.
  • Toa Nuva płyną na Odinę, by odzyskać Włócznię Artakhi. Pokonują Miniona i Airwatchera.
  • Toa Nuva, wewnątrz fortecy The Shadoweda One dowiadują się, że włócznia jest na wyspie Xia.
  • Toa Nuva na Xia łapią Roodakę i jej moc powoduje efekt cofnięcia mutacji Rahaga i zmienia ich w Toa Hagah. Onua zostaje pokonany przez Icaraxa, który zdobył Włócznię.
  • Toa Nuva podróżują do Karzahni, gdzie Icarax ich dorwał. Uwalniają Matoran, ale zostają pokonani przez Icaraxa. Przedtem Gali zniszczyła krainę Novą Blast.
  • Matoro i Pridak kontynuują walkę, nagle pojawiają się Węgorze Ehleka. Dają one Matoro i Maxilosowi czas do ucieczki.
  • Maxilos/Teridax prowadzi Matoro w głąb Dołu. Znajduje tam szczątki Tuyet i rozkazuje Matoro wskrzesić ją.
  • Matoro ożywia Tuyet za pomocą Maski i Teridax mu mówi, że potrzebuje Włócznii Artakhi do zrekonstruowania Kamienia Nui.
  • Matoro, Maxilos, i Tuyet płyną do Mahri Nui i spotykają Hahli, którą zostawiają.
  • Trójka spotyka Icaraxa, który daje im Włócznię Artakhi.
  • Maxilos walczy z Karzahni i pokonuje jego armię Manas. Władca koszmarów daje mu wizję, ale Teridax wchodzi do jego umysłu i odpycha go w skały.
  • Lesovikk, Sarda, i Idris podchodzą do Karzahniego i znajdują go w jaskini.
  • Karzahni używa Olisi do stworzenia wizji drużyny Lesovikka.
  • Lesovikk łamie wizję i zwycięża Karzahniego, który wpada w pułapkę.
  • Botar teleportuje Karzahniego daleko stąd i Idris wraca do Mahri Nui. Sarda i Lesovikk ruszają w podróż.
  • Maxilos/Teridax odtwarza Kamień Nui za pomocą Włócznii Artakhi ale Brutaka atakuje go, wzywa Botara, żeby zabrał Włócznię daleko.
  • W czasie walki z Brutaką, Teridax biegnie, by zatrzymać Hydraxona przed zniszczeniem Igniki.
  • Toa Inika wracają do Mahri Nui, ale Defilak oznajmia im, że muszą powstrzymać niebezpieczeństwo. Ga-Matoranka mówi, że się zbliża armia płaszczek do Mahri Nui - z Hahli jako dowódczynią.
  • Nocturn, szukając Ehleka, natrafia na Hydraxona. Mówi mu, że zginął w czasie Kataklizmu, ale Hydraxon jest klonem, więc nie pamięta. Hydraxon pokonuje Nocturna w szybkiej walce, i znajduje maskę. Chciał ją zabrać, ale część świadomości Dekara mówi mu, by ją zniszczył. Hydraxon daje Ignikę na skałę i odpala z miotacza.
  • Mahri poszukują Toa Hahli. Maxilos, który przyłączył się do Mahri, mówi im, że muszą zniszczyć Korytarz, by Voya Nui wróciła do Kontynentu.
  • Toa Nuva rozdzielają się, by prędzej wykoać zadania. Tahu i Kopaka niszczą dużo aktywnych wulkanów, Onua i Pohatu zdobywają Serce Visoraków, Gali zapisuje lokalizację Czerwonej Gwiazdy za pomocą teleskopu Mata Nui i Lewa rusza do Onu-Koro, znajduje słoneczny zegar i daje go do Archiw Metru Nui.
  • Botar zabiera Toa Nuva na Daxię, gdzie są świadkami użycia Włócznii Artakhi, która naprawia wszechświat.
  • Toa Nuva zostają teleportowani na Artakhę.
  • W Dole Hahli bierze maskę, zanim pocisk Hydraxona trafia w nią. Póżniej Hydraxon znów odpala, Mantax łapie Maskę Życia, i zabiera energię Hahli i Hydraxona, stając się silniejszym i eliminuje strażnika Dołu i Toa Wody na jakiś czas.
  • Kiedy Toa Mahri znajdują ją, Hydraxon i Mantax uciekają, ale nie na długo.
  • Matoro dołącza do Toa Mahri i pomaga im ewakuować Matoran z Mahri Nui i Voya Nui do podziemnego schronienia by mogli przeczekać atak. Pomaga im Axonn.
  • Toa Mahri spotykają Piraka, zmutowanych i jeszcze wścieklejszych niż poprzednio. Axonn łapie gang i zabiera do Zakonu.
  • Axonn daje Toa Mahri "żywy wehikuł", którym jest Toa Terrain Crawler, dzięki którym ruszają do bitwy.
  • Barraki spotykają się i Mantax pokazuje im Kontrakt Zdrady, i ich pyta, który z Barraki zdradził resztę.
  • Maxilos dociera do Hydraxona.
  • Barraki ponownie się spotykają i dowiadują się, że Takadox jest zdrajcą.
  • Matoro i Jaller zdobywają Ignika, ale muszą jeszcze pokonać wrogów.
  • Hewkii spotyka Gadunkę-giganta, i szybko ją pokonuje używając Łańcuchów Elektryczności.
  • Jaller dosięga Igniki, ale Hydraxona łapie go i rzuca nim w skalną ścianę i próbuje znowu zniszczyć Maskę Życia.
  • Maxilos/Teridax, uwolniony, zostaje sparaliżowany przez Mantax.
  • Matoro widzi Teridaxa, który zbliża się do Jallera walczącego z Hydraxonem. Matoro zamraża go, żeby się nie wydostał.
  • Jaller używa mocy Ognia i "rozpala" wokół Hydraxona, i przypadkowo uwalnia Maxilosa..
  • Hydraxon i Teridax walczą ze sobą.
  • Matoro odbiera wrogom Ignikę. Jaller i Matoro stają do walki z Teridaxem, ale opuszcza ich słowami "Mam własne powody."
  • Toa Mahri ponownie się spotykają, ale spotykają także Gadunkę, 100-metrowego Jadowitego Węgorza, i starożytną bestię Rahi, którą Kongu wcześniej wezwał.
  • Hahli i Kongu łapią Rahi, Hewkii obniża ciężar Węgorza i Gadunka wraca do oryginalnej formy.
  • Mahri używają swych Cordak Blasterów do odpalania w Korytarz, który miażdży Mahri Nui, i Voya Nui szybko rusza w głąb Dołu.
  • Mahri ruszają do walki z Barraki, ale Ignika robi się szara, co oznacza, że Mata Nui umiera.
  • Mahri walczą z Barraki, a Matoro płynie za Voya Nui. Wyprzedza tonącą wyspę i wchodzi do korytarza prowadzącego do Karda Nui. Wyspa blokuje wyjście.
  • Zbroja Maxilosa zostaje zniszczona, i esencja Makuty znika.
  • Z powrotem w Dole, Toa Mahri przegrywają bitwę. Jaller używa Nova Blastu Ognia, by zabić Barraki.
  • Matoro nakłada Ignikę i poświęca się, ożywiając Wielkiego Ducha. Teleportuje Toa Mahri z powrotem na Metru Nui, uczynia z nich istotami oddychającymi powietrzem.
  • Matoro zamienia się w energię i wybucha. Ignika spada na Karda Nui.
  • Vakama spotyka Toa Mahri i informuje ich, że Matoro nie żyje.
  • Jakiś czas póżniej, na Artahce, Toa Nuva dostają Adaptacyjne Uzbrojenie i Artaka teleportuje ich na Karda Nui.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki