FANDOM

"Wolę czuć śmierć moich wrogów. Broń długodystansowa jest taka bezosobowa. Chociaż spustoszenie, jakie powoduje... jest naprawdę wyśmienite."
— Lurker, Nikt nie zostanie z tyłu

Lurker
Dark Hunter Lurker
Mroczny Łowca
Narzędzia Żądła, ostrza i pazury
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Lurker" (pol. "Czatownik") to sadystyczny i potężny Mroczny Łowca.

Biografia

Ponad 7000 lat temu, Lurker popełnił przynajmniej jedno morderstwo, za które został wygnany ze swojej ojczyzny. Zamiast ponownie zaatakować, Lurker zaczął przemierzać świat, podejmując prace, polegające na mordowaniu. The Shadowed One, nie lubiąc konkurencji, jaką sprawiał mu Lurker, zwerbował go w szeregi Mrocznych Łowców. Najemnicy dali Lurkerowi możliwość doposażenia się w to, co tylko zechce. Ten wybrał żądła, ostrza i pazury, a także dwie Kanohi, które nosi jako naramienniki, by wyglądał jak zwycięzca bitwy.

Więcej niż 7000 lat temu, Lurker wyruszył na misję wraz z Gathererem i Triglaxem. Polegała ona na schwytaniu Toa Varian, używając do tego Działa Plazmowego Hagah, pomimo niechęci do tej broni. Akcja powiodła się i trzej Mroczni Łowcy powrócili na Odinę z Varianem i jego towarzyszem, Norikiem, oddając ich The Shadowed One.

Jedną z misji Lurkera było wymordowanie kilku Turaga, w celu upewnienia się, że Matoranie nadal będą płacić Mrocznym Łowcom za ochronę.

Krótko przed przebudzeniem Mata Nui, The Shadowed One dał Lurkerowi zadanie, by ten zbadał pogłoski o śmierci Makuty Teridaxa z rąk Toa. Jednak Teridax szybko przejął władzę nad Wszechświatem Matoran, co położyło kres misji Lurkera.

Po Bitwie o Bara Magna, w której Wszechświat Matoran został mocno zniszczony, Mroczny Łowca przeniósł się na Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Lurker jest bardzo pewny swoich umiejętności, dlatego rezygnuje z ekstremalnych, skomplikowanych broni, na rzecz prostszych narzędzi. Lubuje się w atakowaniu swoich niczego nie spodziewających się ofiar z dużych wysokości, co pozwala napawać się ich zaskoczeniem i przerażeniem.

Broń i narzędzia

Na wyposażeniu Lurkera znajdują się: pazury, ostrza oraz żądło. Jego pancerz zdobią na ramionach dwie maski Kanohi, które mają sprawiać, że Mroczny Łowca wygląda jak zwycięzca bitwy z Toa.

Ciekawostki

  • Lurker został stworzony przez Thomasa Dolana, znanego jako były asystent na forum BZPower - Tok, na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Linki zewnętrzne