FANDOM

Marka
Marka
Matoranin
Klasa Ga-Matoranka
Tytuł/Praca Metru Nui: Nieznane

Mata Nui: Cieśla Okrętowy

Maska Ciemnoniebieska Hau
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

Marka to Ga-Matoranka.

Biografia

Metru Nui

Marka CGI

Marka na Metru Nui

Na Metru Nui, Marka pomogła odnaleźć Nokamie Vhisolę. Opowiedziała jej, że straszny pająk uwięził ją na szczycie budynku.

Jakiś czas później została porwana przez Vahki i umieszczona w kapsule Niki.

Mata Nui

Jej ciało stało się mniejsze i słabsze na skutek uśpienia. Pomagała w budowie wioski Ga-Koro pod instrukcjami Turagi Nokamy.

Marka była głównym cieślą okrętowym w Ga-Koro. Jej pomocnicą była Shasa, która często przynosiła jej sznury i płótna do stoczni. Pewnego razu, Marka namawiała Amayę na dołączenie do klubu wioślarskiego. Podczas przepływu łodzią z Amayą i Macku, została porwana przez Kałamarnicę z Wielkiej Świątyni, lecz jej towarzyszki uratowały ją przed Rahi. Marka straciła jednakże na pewien czas swoją Kanohi Hau, którą odzyskała później Macku.

Ga-Matoranka studiowała również Czystość, jedną z sześciu Zasad Mata Nui. Kiedy odkryła, że Hahli interesuje ta Zasada, podarowała jej Talizman Czystości.

Została uwięziona w zatopionej chacie z innymi Ga-Matorankami podczas ataku Tarakavy. Później została uwolniona przez Takuę i była światkiem walki Gali z Rahi. Broniła także Ga-Koro przed Pahrakami.

Powrót na Metru Nui

Pomogła w konstrukcji łodzi, umożliwiających powrót Matoran na Metru Nui. Pomagała także w odbudowie miasta do czasu użycia Włóczni Artakhi.

Spherus Magna

Po śmierci Teridaxa, Marka zamieszkała na odrodzonej Spherus Magna.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki