Fandom

Encyklopedia Bionicle

Mimic

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
"Nie ma nic tak magicznego jak przyjaźń, a przynajmniej tak mi powiedziano. Potrafi sprawić, że jedna istota zaryzykuje wszystko i wybierze głupie szanse z małą nadzieją na wynagrodzenie. Potrafi również sprawić, że ktoś będzie niewiarygodnie łatwy do zmanipulowania. Mimic jest ostatnim tego przykładem."
The Shadowed One, Mroczni Łowcy

Mimic
Mimic.jpg
Mroczny Łowca
Narzędzia Miecz
Moce Pamięć fotograficzna
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Mimic" (pol. "Imitator") jest Mrocznym Łowcą, który potrafi perfekcyjnie naśladować ruchy i fizyczne umiejętności innych.

Biografia

Mimic spędził sporą część swojego życia razem z towarzyszką, pochodzącą z ich rodzimej wyspy. Ich dom został zniszczony w wyniku nadejścia klęski żywiołowej, dlatego żyli razem, starając się przetrwać. Pewnego dnia, Mimic nauczył się, jak korzystać ze swojej niezwykłej mocy, przydatnej zdolności, która pozwala mu na powtarzanie zachowań, czy ruchów uprzednio zaobserwowanych u innej istoty. Jednak nie długo po tym jego towarzyszka zniknęła w tajemniczy sposób.

Mimic poszukiwał jej przez długi czas, dopóki nie natknął się na The Shadowed One, który zaproponował mu, że jeżeli dołączy do Mrocznych Łowców, to będzie mógł korzystać z pomocy innych najemników przy szukaniu swojej towarzyszki. Mimic zgodził się dołączyć do organizacji, której od tego czasu wiernie służył. TSO wysyłał go na misje z dala od Odiny, by ten nigdy nie odkrył, że jego towarzyszka przetrzymywana była w lochach na wyspie.

Kiedy rządy we Wszechświecie Matoran przejął Makuta Teridax, a sam świat został mocno zniszczony podczas Bitwy o Bara Magna, Mimic wyemigrował na odrodzone Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Mimic obdarzony jest niezwykłą mocą, rodzajem fotograficznej pamięci, który pozwala mu powielić/wykonać dany ruch wręcz idealnie, natychmiast i bez żadnej praktyki lub ćwiczeń, po tym, jak zaobserwuje go wcześniej u innej istoty.

Mimic był bardzo mocno przywiązany do swojej towarzyszki. Jego desperacja w poszukiwaniach jej sprawiła, że dołączył do Mrocznych Łowców za namową The Shadowed One.

Broń i narzędzia

Mroczny Łowca nosi miecz, którego używa do odwzorowania fizycznych wyczynów/ruchów z udziałem broni.

Ciekawostki

  • Mimic został stworzony przez Kurtisa Splettera na LEGO Magazine Dark Hunter Building Contest i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki