Fandom

Encyklopedia Bionicle

Mini Film Phantoka

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja4 Udostępnij

Mini Film Phantoka to film na pierwszą połowę 2008 roku. Najpierw pojawia się logo BIONICLE. Wtedy "O" powiększa się na cały ekran i widzimy Stalaktytową Wioskę i trzech Toa Phantoka : Lewę, Kopakę i Pohatu w nowych zbrojach i broniach. Lecą pod Karda Nui, nie wiedząc, że trzej Makuta : Vamprah, Chirox i Antroz właśnie rozpoczęli pościg za nimi. W czasie lotu Antroz i Vamprah namierzają Tanmę i wypuścili Tridax Pod. Tanma skacze w przepaść, zauważa po prawej stronie Lewę, Lewa leci pod Tanmą i się łączą. Potem Toa Powietrza z Tanmą na plecach wzbija sie w powietrze, wtedy do nich przyłączają Kopaka i Pohatu z Solekiem i Photokiem na plecach. Wtedy Chirox z Kiropem na plecach wypuszcza Pijawki Cienia na Toa i Matoran. Kopaka z Solekiem i Pohatu z Photokiem łamią uformowany szyk i Lewa kilka razy strzela Midakiem, a Tanma dzięki mieczom ochrania się przed Robactwem, a potem Lewa-Tanma i Chirox-Kirop lecą na siebie i obaj Matoranie zderzają się swoimi broniami. Film zwalnia i kamera robi pół-okrąg. Wtedy film przyspiesza i każdy leci w swoją stronę i film się kończy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki