Fandom

Encyklopedia Bionicle

Morska Kałamarnica

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Morska Kałamarnica
Comic squid.png
Stworzenie
Status ochronny Nieznany
Moce Wysysanie energii życiowej
Znane lokalizacje Dół

Kałamarnice to żywe stworzenia, mieszkające pod wodą. Gdy Barraki zaczęli żyć pod wodą, skonstruowali miotacze, które miotają te stworzenia na dużą odległość. Każde z nich przyczepia się mackami do celu, a potem wysysa z niego energię, czyniąc go coraz słabszym.

Znanych jest 5 wariantów kolorowych:
Squid.png
    • czerwony
    • pomarańczowy
    • żółty
    • zielony
    • jasnoniebieski

Na jednej z prototypowych okładek Barraki widniała też odmiana ciemnoniebieska, która jednak nie istnieje.

* Kałamarnice można prawdopodobnie zaliczyć do Rahi.
Squid.jpg

Lego-bionicle-squidammo.jpg

Za kulisami

  • Najwcześniejszą nazwą miotacza było niem. Polypenwerfer, dlatego kałamarnice pomylono z polipami (zwierzęta podobne do ukwiału o parzących mackach). Później przetłumaczono to na Polyp Thrower (dosł. "Rzucacz Polipów"), a ostatecznie - Squid Launcher (Miotacz Kałamarnic).
  • Kałamarnice miota się w bardzo oryginalny sposób - główkę klinuje między szczekami miotacza, a najdłuższą mackę ciągnie do siebie i strzela (jak z gumki recepturki).
  • LEGO nie zaaprobowało ciemnoniebieskiej odmiany kałamarnicy, widocznej na jednym z prototypowych zdjęć i usunęło ją z produkcji. Być może po prostu brzydko wyglądała.
  • Miotacza Kałamarnic używa również Gadunka, Nocturn i Karzahni.
  • Sam Miotacz jest zbudowany z plastiku, z którego są produkowane Krana i Maski Inika. Jest giętki i przypomina kuszę.
Miotacz kałamarnic..jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki