Fandom

Encyklopedia Bionicle

Morskie Sanie

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Morskie Sanie
Set Sea Sled.png
Pojazd
Użytkownik(cy) Lesovikk
Funkcja Transport
Status W użyciu
Wymowa Mor-Skie Sa-nie

Morskie Sanie to pojazd Toa Lesovikka, możliwy do wykorzystywania zarówno pod wodą i w powietrzu.

Historia

Set Toa Lesovikk on Sea Sled.png

Lesovikk na Morskich Saniach

Lesovikk nabył sanie podczas swej podróży po wszechświecie. Użył sani, by przemierzać wyspy, szukając swych zaginionych Matorańskich przyjaciół. W pewnym momencie, uzbroił sanie Miotaczem Cordak z Xii. Lesovikk podróżował do Mahri Nui na saniach, używając ich by uratować Sardę i przetransportować go z dala od zagrożenia.

Lesovikk kontynuuje używanie swych Sań do podróżowania i walki.

Funkcje

Sanie są w stanie unosić się w powietrzu, do skutecznego poruszania się ponad powierzchnią ziemi. Mają też zdolność do podróżowania pod wodą, przez użycie podwójnych turbin. Są także wyposażone w moduł lądowy, który aktywuje się, kiedy Lesovikk chce opuścić pojazd.

Miotacz Cordak zamontowany na Saniach pomaga mu w razie defensywy.

Informacje o Zestawie

Morskie Sanie zostały wydane z Lesovikk'iem w ekskluzywnym zestawie Wal*Mart-exclusive w połowie 2007. Zestaw zawiera dwa bliźniacze śmigła na dole, jak i trzy nogi, które mogą być przełączane z pozycji otwartej do działania, jako podwozie do pozycji zamkniętej na saniach. Oś po obu stronach pojazdu pozwala na połączenie z Lesovikkiem, trzymając je za ręce. Miotacz Cordak dzierży sześć mini-rakiet w swoim cylindrze, z innym umieszczonym nad cylindrem i dwa na saniach za miotaczem.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki