FANDOM

185px-LoMN Teridax's Shadow Hand

Teridax atakuje ręką cienia Nivavka

Comic Shadow Hand

Chirox używający Mrocznej Ręki

Mroczna Ręka (ang. Shadow Hand, tłumaczone też jako "Ręka Cienia") to atak wykonywany przez Makuta. Polega on na uwolnieniu z siebie mrocznej energii, która formuje się na kształt dłoni. To bardzo niebezpieczny atak Makut. Jeśli jakaś rzecz zostanie złapana, nie będzie odwrotu. To działanie jest podobne do czarnej dziury, która wszystko niszczy. Zazwyczaj Makuta wyzwalają ten atak ze swej zbroi lub broni, używając ich do przewodzenia tej śmiercionośnej energii. Gdy Mroczna Ręka złapie jakiś przedmiot lub żywą istotę, to potem wraca do wnętrza Makuty wraz z złapanym przedmiotem i absorbuje go/ją do jego ciała.

Przykładowe użycia

  • Teridax użył Ręki Cienia, żeby zerwać z twarzy Vakamy Kanohi Vahi, ale Lhikan obronił Vakamę, niestety kosztem swego życia, a jego tarcza została wchłonięta przez Mroczną Rękę Teridaxa. Póżniej Teridax kilkakrotnie używał Ręki Cienia, by dorwać Vakamę.
  • Chirox użył Ręki Cienia poprzez swoje Ostrza Hakowe. Chciał przy tym złapać Pohatu Nuvę i Photoka.
  • Miserix w serialu Zjednoczeni w Lęku użył Ręki Cienia, aby wchłonąć Spiriaha.

Znani użytkownicy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki