FANDOM

Nuhvok
Nuhvok
Bohrok
Narzędzia Ziemne Tarcze
Moce Ziemia
Status Uśpione
Numer zestawu 8561

Nuhvok 2

Nuhvok złożony w kulę

Powstanie

Nuhvoki, podobnie jak reszta Bohroków są tworzone, gdy Av-Matoranie wypełnią swoje przeznaczenie. Wtedy ich organiczna część znika i zmieniają się w pełni mechaniczne, insektoidalne Bohroki.

Historia i cechy

Bohroki Ziemi
Flash Nuhvok
to najbardziej zjednoczone z roi. Pracują ciężko, swoją siłą przewyższają nawet Pahraki, ale boją się słońca i nie lubią walczyć na powierzchni. Z tego powodu opanowały dżunglę Le-Wahi, gdzie pod koronami liściastych drzew zawsze jest ciemno. Ich ofiarą padło całe Le-Koro, a z pomocą Lehvaków zniewoliły nawet Toa Lewę. Na szczęście uratował go Onua (notka; Już drugi raz. Pierwszy raz uratował go od zarażonej maski w gnieździe Nui-Rama). Wkrótce potem Nuparu, Takua, Kongu, Tamaru i inni Matoranie sprowadzili Boxory do Le-Wahi. Niestety okazało się, że choć maszyny doskonale sprawdzają się w tunelach Onu-Wahi, to nie są dostosowane do poruszania się po poszyciu leśnym. Kongu i Tamaru skacząc po drzewach wyciągnęli Nuhvoki na otwartą przestrzeń, a Boxory je zniszczyły.
Nuhvok Earth Shield Explode

Nuhvok w komiksie

Bronie

Nuhvoki używają Ziemnych Tarcz, które przewodzą ich moc Ziemi. Mogą używać tarczy do walki. Na przykład, podczas ataku na Le-Koro, Nuhvok zniszczył gąszcz drzew w bagnach pojedynczym ciosem.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki