FANDOM

Nynrah
Nynrah
Miejsce
Rezydenci Fe-Matoranie
Populacja Około 48 (Dawniej),Żadna
Położenie Na Południe od Odiny, na Wschód od Południowego Kontynentu

Nynrah to wyspa w Wszechświecie Matoran. Jej mieszkańcami były Duchy Nynrah.

Teren

Historia

Wyspa Nynrah została stworzona przez Wielkie Istoty podczas budowy Wszechświata Matoran. Grupy Matoran zamieszkały na wyspie i wykorzystywali ją jako siedzibę działalności. Po Wojnie Domowej Matoran, Makuta Miserix przypisał Tridaxa do nadzorowania wyspy w trosce o ich bezpieczeństwo. Toa nie było obecnych na wyspie, więc Matoranie z Nynrah raz przeprowadził eksperyment, w nadziei na stworzenie osoby, która może ich chronić. Doświadczenia w wyniku awarii oraz mutacji Duchy Nynrah stworzyły istotę o ogromnej sile, ograniczonej mocy latania, ulepszonym wzrokiem, oraz bycia niewidzialnym. Matoranie wyrzucili go z wyspy a on został zwerbowany pod nowym imieniem Phantom. Po stworzeniu Visoraków uciekły na wyspę na północ od Nynrah. Nynrah to również miejsce, w którym stworzono kilka prototypów Miotaczy Zamor, oraz były tam przechowywane. Mroczni Łowcy Nidhiki i Krekka ukradli z arsenału miotacze i zbroje. Odbyła się tu bitwa Bractwa Makuty przeciwko Zakonowi Mata Nui. Po zaciętej walce Zakon ostatecznie ogłosił zwycięstwo. Toa Helryx zbierała fragmenty zbroi Rahkshi i próbowała odnaleźć źródł Energetyzującego Protodermis, by stworzyć z niego Maskę Psychometrii. Odkryła kawałek zbroi, który pochodzi z nieznanych źródeł Energetyzującego Protodermis. Wyjechała ze swoim sojusznikiem Rahi Keetongu do tej lokalizacji.

Krajobraz

Krajobraz wyspy jest nieznany. Wiadomo tylko, że na wybrzeżu znajdował się stromy klif. Na tej wyspie było tylko jedno osiedle. Była to jedyna wioska zamieszkana przez Duchy Nynrah.

Mieszkańcy

Duchy Nynrah

Duchy Nynrah byli Matoranami, którzy osiedlili się na wyspie. Nie wiadomo, czy miała także innych mieszkańców.

Pojawienie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki