Wikia

Encyklopedia Bionicle

Odcinek 7: Breakout - Wielka Ucieczka

Dyskusja2
2148stron na
tej wiki

OpisEdytuj

Bohaterowie złapali Voltixa. Lecz niestety, on za pomocą zaktywizowanej materii stworzył czarną dziurę i uwolnił wszystkich złoczyńców. Każdy bohater dostał specjalny sprzęt i zbroję dostosowane do walki ze złoczyńcami, których mają złapać. Ponadto wszyscy bohaterowie dostali nowe kajdanki, które potrafią same zakuć złoczyńcę.

Furno musi złapać Jawblade'a na planecie Scylla. Jest to miejsce którego prawdopodobnie cała powierzchnia znajduje się pod wodą. Podczas walki z Jawbladem, Furno zostaje unieruchomiany przez rdzę z czystego Oxydium.

Evo musi złapać Toxic Reapa'e na Planecie Z'chaya. Ma z tym kłopoty, ponieważ jego przeciwnik dobrze zna swoją planetę. Evo trudno porusza się w dżungli, przez co Toxic Reapa ma nad nim przewagę.

Surge musi złapać Splitface'a w pasie asteroid Sigma Sigma, niedaleko satelity Sigma Sigma Comunications. Splitface często kłóci się sam ze sobą i przez to trudno mu skupić się na walce. Jednak w pewnym momencie udaje mu się obezwładnić Surge'a. Rzuca nim w jeden z większych asteroidów, przez co zaczął zmierzać w kierunku satelity.

Stormer musi złapać Speeda Demona na planecie Colix 4. Jego przeciwnik jest oszalały i bohater ma trudności ze złapaniem Speeda Demona. W pewnym moncie podczas pościgu za nim, złoczyńca trafia piorunem ze swojej broni w nawis z lodu. Spadający lód zasypuje Stormera.

Stringer musi złapać Voltixa, który przebywa na terenie stacji poboru energi Taunsarii nr 6. Ponieważ na powierzchni okropnie mglisto, bohater ma trudności z wyśledzeniem i złapaniem zbiegłego złoczyńcy. Voltix ma nad swoim przeciwnikiem przewagę , ponieważ zna to miejsce i często atakuje z zaskoczenia.

Rocka zostaje w siedzibie Hero Factory, jak twierdzi "Względy bezpieczeństwa". Podczas jego patrolu w zniszczonym więzieniu, Black Phantom łapie i zamyka w laserowych klatkach menedżerów misji (w tym Ziba). Tajemniczy złoczyńca włącza pole ochronne, aby nikt nie mógł się dostać do Hero Factory. Rocka przeczuwa, że coś jest nie tak. Tuż po tym zaczynają atakować go sklonowane Arachnixy. Po jakimś czasie jemu udaje się wyłączyć pole ochronne w specjalnym pomieszczeniu pana Makuro.

Po powrocie bohaterów z misji, udają się oni do wieży montażowej, (Oprócz Stringera) w której jest Black Phantom. Rozgrywa się bitwa między drużyną Alpha 1, a Arachnixami. Rocka natomiast walczy z samym złoczyńcą.

Po wygranej bitwie bohaterom udaje się zakuć i aresztować Black Phantoma. Jednak okazuje się, że z bazy danych Hero Factory zniknął tylko jeden, ale bardzo ważny plik- plany konstukcyjne budynku Hero Factory.

CiekawostkiEdytuj

Na końcu odcinka widać ręke Von Nebuli.

Ten odcinek jest oparty na trzech złoczyńcach: Black Phantomie, Voltixie i Von Nebuli.

W tym Odcinku nie ma Breez a ją zastępują Stringer i Stormer.

Arachnix jest czerwony.

Więcej od Wikii

Losowa wiki