FANDOM

Odina

Kategoria Lokacji: Wyspa

Atlas0010
Informacja o Lokacji
Rezydenci Mroczni Łowcy (kiedyś)
Populacja Zerowa
Pozycja Środkowy Wschód
Wymowa O-di-na
  • To naprawdę przyjazne miejsce. Ciężko uzbrojone, będące domem dla setek zabójców, zabójcze dla przypadkowych gości, ale przyjazne. - Nidhiki

Odina jest bazą Mrocznych Łowców. Stąd The Shadowed One dowodzi swoimi legionami. Ponieważ jest ulokowana z dala od szlaków handlowych, TSO wierzy, że tylko on zna jej położenie, ale Zakon Mata Nui zna je od wieków.

Historia

U początków organizacji DH, TSO i Ancient szukali wyspy, nadającej się na ich bazę. W końcu znaleźli Odinę. Była idealna do tej roli, m.in. ze względu na wysokie klify i tylko jedno dojście na ich szczyt, tworzący płaskowyż. Właśnie tę rozległą równinę TSO wybrał jako miejsce budowy swojej fortecy. Poza tym powstało wiele innych budynków, a także place treningowe dla DH.

Istnieje legenda, że Odinę nawiedzają dusze zabitych DH. Najprawdopodobniej to rodzaj kary, wymierzonej przez Sentrakha - jego sieć Rhotuka dematerializuje obiekt, tak więc nie można go dotknąć.

Krajobraz

Odinę otaczają wysokie klify. Jedyna ścieżka na ich szczyt wiedzie w dół na Plażę Nidhiki. Większość Odiny zajmują budynki DH, ich place z urządzeniami do treningu i wiele innych zabudowań.

Odina2

Forteca ponad placami treningowymi

Lokalizacje

  • Plaża Nidhiki - to jedyne miejsce, z którego można się dostać na szczyt płaskowyżu klifowego. Została nazwana na pamiątkę Nidhiki, którego właśnie tam Roodaka zmieniła w potwora.
  • Forteca TSO - ciężko uzbrojony budynek górujący ponad innymi. Ciekawostką jest fakt, że TSO może mentalnie zmieniać układ korytarzy w swojej twierdzy.
  • Place treningowe - widoczne na zdjęciu, wyposażone w różnego rodzaju urządzenia do treningu swoich możliwości.

Mieszkańcy

Występy

  • BIONICLE Legends 4: Legacy of Evil (Historia Zła)
  • Birth of Dark Hunter (Narodziny Mrocznego Łowcy - historia Nidhiki)
  • BIONICLE Atlas - po raz pierwszy zidentyfikowana jako Odina.
  • Blog Takanuvy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki