FANDOM

"Większość Onu-Matoran zaczyna jako górnicy, szukający Kamieni Świetlnych. Dość szybko przyzwyczajasz się do ciemności. Jeśli masz szczęście, możesz zostać Archiwistą, ale nawet wtedy spędzasz cały czas pod ziemią. Te tunele mogą być nieco niebezpieczne, ale nie ma niczego, z czym Onu-Matoranie nie mogliby sobie poradzić!"
Toa Metru Whenua

Onu-Matoranie
300px-MoL Onu-Matoran.png
Typ Matoran
Element Ziemia
Preferowane regiony Podziemne regiony
Transformują się w Toa Ziemi

Onu-Matoranie to Matoranie Ziemi.

Cechy i umiejętności

Onu-Matoranie posiadają nieaktywną moc Ziemi, która może zostać aktywowana po transformacji w Toa. Preferują pozostawiać w podziemiach i nie przepadają za światłem słonecznym, gdyż mają bardzo wrażliwy wzrok. Są natomiast najsilniejsi pod względem fizycznym, ponieważ całe dnie spędzają w kopalniach. Onu-Matoranie spoglądają w historię, aby poznać odpowiedzi na swe pytania; dlatego często popadają w konflikty z Ko-Matoraninami, którzy spoglądają w przyszłość, a jednym z nich było zawalenie się Wieży Wiedzy, gdyż którzyś Onu-Matoranie "przypadkowo" wyfedrowali tunel Archiwów tuż pod Wieżami.

Najważniejszymi Prawami dla Onu-Matoran są Lojalność i Przeznaczenie; ich najważniejsza Zasada to Dobrobyt, największym wrogiem jest Pożądanie, najważniejszym atrybutem Energia.

Matoranie Ziemia|Ziemi są zwykle czarni z dodatkiem purpury, pomarańczowego i szarego. Na każdego spoza swej wioski mówią "powierzchniowiec".

Wszyscy Onu-Matoranie są mężczyznami.

Znani Onu-Matoranie

Przemienieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki