FANDOM

"Jestem Pahrak-Kal! Nie można mnie pokonać!"
— Pahrak-Kal, Zemsta Makuty

Pahrak-Kal
Img320x336pahrakkal.jpg
Bohrok-Kal
Bronie Plazmowe Tarcze
Żywioł Plazma
Status Nieznany

Pahrak-Kal - posiada niesamowitą Moc Plazmy.

Historia

Pahrak-Kal był pierwotnie Av-Matoraninem, którego przeznaczeniem była zmiana w Pahraka. Lecz w końcu, został przeobrażony w Tahnoka-Kala, przez mutagenną substancję wytworzoną przez Bahrag. Podczas gdy Bahrag były uwięzione w Protodermis, Pahrak-Kal wraz z pięcioma pozostałymi Bohrok-Kal został obudzony.

Po pokonaniu Bahrag, Pahrak-Kal przebudził się i wyruszył przejąć symbole Nuva. Pahrak-Kal ukradł symbol Nuva Pohatu Nuva z pomocą Gahloka-Kal.

Pahrak-Kal został raz pokonany przez Jallera, który zabrał mu jego Krana-Kal, gdy ten się przechwalał. Bohrok Va dał mu inną Krana, po czym kontynuował swoje zadanie, przeszkadzając Toa Nuva i poszukując Bahrag.

Pahrak-Kal wreszcie odnalazł miejsce uwięzienia Bahrag i zaprowadził do nich resztę Bohrok-Kal. Po przybyciu do jaskini, w której się znajdowały, z łatwością przetopił się przez skały osłaniające wejście. Po dowiedzeniu się, gdzie trzymane są Bahrag, Bohrok-Kal udali się do nich z symbolami Nuva, a Toa Nuva podążali za nimi. Gdy Pahrak-Kal i reszta dotarli do jaskini, znaleźli puste zbroje Exo-Toa, które zaczęły walczyć z Bohrok-Kal, dopóki nie zostały zniszczone. Później umieścili symbole na lewitującym Sześcianie Nuva, z sześcioma symbolami wyrytymi na nim. Krana Pahraka-Kal zmieniła kolor na srebrny, chroniąc go przed uszkodzeniami.

Toa Nuva, używając techniki woli, przez ich połączenie z symbolami, którą wymyśliła Gali Nuva, wysłali impuls energii do Bohrok-Kal. Pahrak-Kal zaabsorbował moc, przez co jego Plazmowe Tarcze zaczęły wydzielać takie ciepło, że ziemia pod nim się stopiła i opadł do wnętrza Aqua Magna, gdzie został zniszczony.

Cechy i umiejętności

Pahrak-Kal był powolnym, ale niedającym się zatrzymać Bohrok-Kal. Jego moc Plazmy pozwalała mu stopić lub wyparować dowolną przeszkodę, przegrzać otaczające ją powietrze i zniszczyć niemal każdą substancję.

Broń

Pahrak-Kal używał swoich Plazmowych Tarczy, by przewodzić swoją moc Plazmy.

Informacje o zestawie

Pahrak-Kal został wydany w pierwszej połowie 2003 roku. Zestaw zawierał czterdzieści elementów, wśród których znajdowała się ciemnosrebrna Krana-Kal. Łącząc go z Nuhvokiem-Kal i Tahnokiem-Kal można było zbudować model Bohrok-Kal Kaita Za.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Przewodniki

Inne

BIONICLE

Story

Animacje

Gry Wideo

Płyty CD

Comic Pahrak-Kal.png

Pahrak-Kal w komiksie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki