Fandom

Encyklopedia Bionicle

Pierwsze Rahi

1814stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Pierwsze Rahi
Noimage.jpg
Rahi
Status Nieznany
Moc Nieznane
Lokalizacja Nieznana

Pierwsze Rahi to stworzenia które BoM stworzyło na samym początku. Były to gigantyczne stwory morskie. Większość wciąż jest nieznana; jakkolwiek część została złapana przez Whenuę, Onepu, Mavraha i Tehutti'ego. Ze względu na swój rozmiar i siłę zostały uznane za zagrożenie i skazane na śmierć.

Mavrah jednak tak pokochał swoje Rahi że nie chciał pozwolić na ich zagładę. Uciekł wraz z nimi poza miasto. Toa Metru uciekając ze swojej ojczyzny natrafili na Mavraha i Rahi, a Matoranin dostał paranoi i myślał że Toa zostali wysłani by je zabić. Podczas walki został zmyty przez falę morską, a Rahi rozproszyły się po świecie.

Oto znane pierwsze Rahi:

  • Rahi z jasnozielonymi oczami, potężnym ciałem, paszczą na tyle wielką by połknąć cały transporter Vahki naraz i ciało produkujące wielkie ilości ciepła.
  • Długa, podobna do węża morskiego ryba, długa na 65 stóp (22,75 m), z ogonem uzbrojonym w długie na 3 stopy (1,05 m) kolce, bardzo silna.
  • Rahi z długimi mackami wyglądającymi jak wodorosty i potężną paszczą uzbrojoną w ostre zęby.
  • Potężne węże morskie długie na od 40 stóp (12 m), poprzez tak długie jak wysokie jest Koloseum, aż do tak wielkich, że mogą wstrząsnąć Archiwami jednym uderzeniem.
  • Gatunek wyglądający jak przerośnięte ślimaki.
  • Potężna rekinokształtna kreatura z płetwami tworzącymi pola elektryczne.
  • Wielki wieloryb z mackami.
  • Wielki rogaty wąż morski.
  • Kreatura która od Tarakavy różni się tylko wieloma płetwami i zdolnością miotania promieni mrożących z oczu.
  • Wielka, inteligentna meduza.
  • Rahi przypominające wielką latającą płaszczkę.
  • Kreatura z głową w kształcie toporu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki