FANDOM

Pierwsze Rahi
Noimage.jpg
Rahi
Status Nieznany
Moc Nieznane
Lokalizacja Nieznana

Pierwsze Rahi to stworzenia które BoM stworzyło na samym początku. Były to gigantyczne stwory morskie. Większość wciąż jest nieznana; jakkolwiek część została złapana przez Whenuę, Onepu, Mavraha i Tehutti'ego. Ze względu na swój rozmiar i siłę zostały uznane za zagrożenie i skazane na śmierć.

Mavrah jednak tak pokochał swoje Rahi że nie chciał pozwolić na ich zagładę. Uciekł wraz z nimi poza miasto. Toa Metru uciekając ze swojej ojczyzny natrafili na Mavraha i Rahi, a Matoranin dostał paranoi i myślał że Toa zostali wysłani by je zabić. Podczas walki został zmyty przez falę morską, a Rahi rozproszyły się po świecie.

Oto znane pierwsze Rahi:

  • Rahi z jasnozielonymi oczami, potężnym ciałem, paszczą na tyle wielką by połknąć cały transporter Vahki naraz i ciało produkujące wielkie ilości ciepła.
  • Długa, podobna do węża morskiego ryba, długa na 65 stóp (22,75 m), z ogonem uzbrojonym w długie na 3 stopy (1,05 m) kolce, bardzo silna.
  • Rahi z długimi mackami wyglądającymi jak wodorosty i potężną paszczą uzbrojoną w ostre zęby.
  • Potężne węże morskie długie na od 40 stóp (12 m), poprzez tak długie jak wysokie jest Koloseum, aż do tak wielkich, że mogą wstrząsnąć Archiwami jednym uderzeniem.
  • Gatunek wyglądający jak przerośnięte ślimaki.
  • Potężna rekinokształtna kreatura z płetwami tworzącymi pola elektryczne.
  • Wielki wieloryb z mackami.
  • Wielki rogaty wąż morski.
  • Kreatura która od Tarakavy różni się tylko wieloma płetwami i zdolnością miotania promieni mrożących z oczu.
  • Wielka, inteligentna meduza.
  • Rahi przypominające wielką latającą płaszczkę.
  • Kreatura z głową w kształcie toporu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki